Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
roksprocket
roksprocket
26 sep 2012 12:47
ik heb de module Roksprocket geinstalleerd, maar nu had ik graag de achtergrond gewijzigd. Heeft er iemand een idee waar ik die moet wijzigen. In de module vind ik nergens een CSS-bestand terug
- cb
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
roksprocket
26 sep 2012 12:55
Al even op het
forum
gekeken van de maker?
Misschien in te stellen in de module?
Anders een link naar je site zodat de leden mee kunnen kijken met firebug.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Misschien in te stellen in de module?
Anders een link naar je site zodat de leden mee kunnen kijken met firebug.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
roksprocket
26 sep 2012 13:15
Er is niets te vinden op het forum ivm deze extensie.
Op de info van de maker vind ik ook niets, want ik veronderstel dat de layout wordt overgenomen wanneer je een template van rockettheme gebruikt en dat heb ik niet gedaan.
Met die tool van fierbug had ik ook al gekeken, maar ik kan er geen enkel locaties uithalen waarin een css-bestand wordt bewaard.
www.web-sitemaken.be/index.php/nieuws/11...-in-munchen-begonnen
Op de info van de maker vind ik ook niets, want ik veronderstel dat de layout wordt overgenomen wanneer je een template van rockettheme gebruikt en dat heb ik niet gedaan.
Met die tool van fierbug had ik ook al gekeken, maar ik kan er geen enkel locaties uithalen waarin een css-bestand wordt bewaard.
www.web-sitemaken.be/index.php/nieuws/11...-in-munchen-begonnen
- cb
-
roksprocket
26 sep 2012 13:50
Gevonden, misschien voor iemand anders interessant, hangt uiteraard van de layouts af - ik heb hier headlines gekozen .......
components/com_roksprocket/layouts/headlines/themes/default
Dit forum mag gesloten worden!
components/com_roksprocket/layouts/headlines/themes/default
Dit forum mag gesloten worden!
- cb
-
roksprocket
26 sep 2012 13:58
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.691 seconden