Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gezocht: fijne gratis nieuwsbriefcomponent
09 okt 2012 15:56
Hoi allemaal,
na de upgrade naar joomla 2.5 ben ik op zoek naar een gratis nieuwsbrievencomponent die prettig in gebruik is en met templates werkt. Voorheen werkte ik altijd met CCnewsletter maar daar was ik al niet altijd tevreden over en nu is het ook nog een betaalde component geworden.
Wel zou ik heel graag de ruim 250 adressen die er nu op geabonneerd zijn in een keer over willen zetten.
Welke kan ik het beste gebruiken?
gr Kristie
na de upgrade naar joomla 2.5 ben ik op zoek naar een gratis nieuwsbrievencomponent die prettig in gebruik is en met templates werkt. Voorheen werkte ik altijd met CCnewsletter maar daar was ik al niet altijd tevreden over en nu is het ook nog een betaalde component geworden.
Wel zou ik heel graag de ruim 250 adressen die er nu op geabonneerd zijn in een keer over willen zetten.
Welke kan ik het beste gebruiken?
gr Kristie
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
09 okt 2012 17:21
Ik ben heel tevreden over JNews (gratis versie).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
09 okt 2012 17:28
En ik heb hele goede ervaringen met
AcyMailing.
Er bestaan ook betaalde pakketten van, maar de gratis basis-versie is voor vrijwel iedereen meer dan voldoende.
Er bestaan ook betaalde pakketten van, maar de gratis basis-versie is voor vrijwel iedereen meer dan voldoende.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
09 okt 2012 18:48
Wat ook fijn werkt is
JINC
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
09 okt 2012 20:04
Ah wat veel reacties, ik ga deze opties eens even uitzoeken. dankjewel!
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
-
09 okt 2012 21:07 - 09 okt 2012 21:07
Succes met uitzoeken.
Heb je nog vragen over de Nieuwsbrief-extensies of kunnen we dit topic afsluiten?
Heb je nog vragen over de Nieuwsbrief-extensies of kunnen we dit topic afsluiten?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
10 okt 2012 12:56
Ik ga ze vrijdag met elkaar vergelijken dus zou denk ik moeten lukken om er een te vinden,
maar nog 1 ding: kan ik die excell lijst die ik vanuit CCNewsleter kan exporteren, ook weer invoegen?
gr Kristie
maar nog 1 ding: kan ik die excell lijst die ik vanuit CCNewsleter kan exporteren, ook weer invoegen?
gr Kristie
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
-
10 okt 2012 13:30 - 10 okt 2012 13:31
Ik weet niet hoe het met de andere componenten zit, maar met
JNews
kan het. Kan hooguit zijn dat je je excelbestand een beetje moet reorganiseren zodat het matcht met de standaard van JNews.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
10 okt 2012 13:59
Ook AcyMailing kent een importfunctie.
Vanuit verschillende bronnen kun je de nieuwsbriefabonnees importeren:
Bestand
Tekstveld
Joomla-gebruikers
Com_Contact
Database
LDAP
ZoHoCRM
Zoals Astrid ook al schreef zul je mogelijk de indeling van het Excel-document een beetje moeten aanpassen, maar dan is een import geen probleem.
In een betaalde versie van AcyMailing kun je zelfs direct uit ccNewsletter importeren.
Vanuit verschillende bronnen kun je de nieuwsbriefabonnees importeren:
Bestand
Tekstveld
Joomla-gebruikers
Com_Contact
Database
LDAP
ZoHoCRM
Zoals Astrid ook al schreef zul je mogelijk de indeling van het Excel-document een beetje moeten aanpassen, maar dan is een import geen probleem.
In een betaalde versie van AcyMailing kun je zelfs direct uit ccNewsletter importeren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
13 okt 2012 16:09 - 13 okt 2012 16:12
Inmiddels heb ik gekozen voor JNews en dat werkt prima, de eerste nieuwsbrief is zelfs al verzonden.
Is het daarin ook mogelijk om een testbericht te verzenden? Dat deed ik namelijk met CCNewsletter ook altijd, om te zien of alles goed werd weergegeven in het e-mailprogramma.
Wat ik trouwens wel heel erg vreemd vind, is dat ik een e-mail heb ontvangen met een bevestiging dat de nieuwsbrief is verstuurd naar 65 personen, terwijl ik ruim 300 abonnees heb!! Tijdens de verzending stond er wel dat er 325 e-mails succesvol zijn verstuurd, toen dat aantal met de seconde opliep. En na verzending heb ik wel vele foutmeldingse-mails ontvangen van adressen die niet juist waren of niet meer bestonden, die niet in die lijst staan die ik nu gemaild heb gekregen. Maar op één van mijn adressen die ook ingeschreven staat heb ik geen mail heb ontvangen. Kan ik er nu wel of niet vanuit gaan dat ze allemaal verstuurd zijn?
gr Kristie
Is het daarin ook mogelijk om een testbericht te verzenden? Dat deed ik namelijk met CCNewsletter ook altijd, om te zien of alles goed werd weergegeven in het e-mailprogramma.
Wat ik trouwens wel heel erg vreemd vind, is dat ik een e-mail heb ontvangen met een bevestiging dat de nieuwsbrief is verstuurd naar 65 personen, terwijl ik ruim 300 abonnees heb!! Tijdens de verzending stond er wel dat er 325 e-mails succesvol zijn verstuurd, toen dat aantal met de seconde opliep. En na verzending heb ik wel vele foutmeldingse-mails ontvangen van adressen die niet juist waren of niet meer bestonden, die niet in die lijst staan die ik nu gemaild heb gekregen. Maar op één van mijn adressen die ook ingeschreven staat heb ik geen mail heb ontvangen. Kan ik er nu wel of niet vanuit gaan dat ze allemaal verstuurd zijn?
gr Kristie
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
-
13 okt 2012 16:48
Je oorspronkelijke vraag is beantwoord en je stelt nu twee extra vragen. Dat mag, maar om het forum overzichtelijk te houden en ook om meer kans voor jezelf op een antwoord, graag per vraag een nieuw draadje aanmaken.
Ik sluit dit draadje omdat je oorspronkelijke vraag beantwoord is.
Ik sluit dit draadje omdat je oorspronkelijke vraag beantwoord is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.808 seconden