Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Sliders werken niet meer
Sliders werken niet meer
10 okt 2012 08:07
Op onze site (
www.lekkerhardlopen.nl
) hebben wij aan de linker zijde een "Facebook slider Module" en aan de rechter onderzijde een "Terug naar Top" dmv Plugin: System - JB Library.
Op de een of andere manier is de "Terug" button verdwenen en de Facebook slider reageert niet.
Iemand een idee?
alvast dank
Op de een of andere manier is de "Terug" button verdwenen en de Facebook slider reageert niet.
Iemand een idee?
alvast dank
- papadoc
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Sliders werken niet meer
10 okt 2012 12:08
Deden beide extensies het tegelijkertijd eerst wel of is na het installeren van de een de ander verdwenen en werkt de nieuw geïnstalleerde niet? Of heb je na installatie van beide extensies nog een nieuwe extensie geïnstalleerd ie gebruikt maakt van een script (javascript of Mootools).
Ik zie dat je een jQuey NoConflict plugin hebt geïnstalleerd, maar toch lijkt dit probleem te worden veroorzaakt door een script conflict.
Ik zie dat je een jQuey NoConflict plugin hebt geïnstalleerd, maar toch lijkt dit probleem te worden veroorzaakt door een script conflict.
- AladinSane
-
- Bekend met Joomla!NL
-
Sliders werken niet meer
10 okt 2012 12:29
Hello de beide sliders werkten inderdaad tegelijkertijd, ik heb als laatste als test de module tabsGK5 geinstalleerd, maar deze heeft de status Gedepubliceerd.
- papadoc
-
Heeft onderwerp gestart
-
Sliders werken niet meer
10 okt 2012 13:13
Ik denk dat je even door trail and error moet gaan zoeken wat de oorzaak is.
Dus bijv. Facebook extensie depubliceren en kijken of de "Terug naar Top" plugin dan wel werkt etc.
Dus bijv. Facebook extensie depubliceren en kijken of de "Terug naar Top" plugin dan wel werkt etc.
- AladinSane
-
- Bekend met Joomla!NL
-
Sliders werken niet meer
10 okt 2012 17:10 - 10 okt 2012 17:11
Na wat stoeien bleek inderdaad de JB Library Plug-in de boos doener, heb deze gedeïnstaleerd en opnieuw geïnstalleerd waarnaar het probleem over was.
Ik zal in mijn enthousiasme wel een instelling van JB om zeep hebben geholpen. probeer op de een of andere manier de kleur aan te passen, wat dus duidelijk niet is gelukt.
Dank voor de input.
Mag worden gesloten.
Ik zal in mijn enthousiasme wel een instelling van JB om zeep hebben geholpen. probeer op de een of andere manier de kleur aan te passen, wat dus duidelijk niet is gelukt.
Dank voor de input.
Mag worden gesloten.
Laatst bewerkt 10 okt 2012 17:11 door papadoc.
- papadoc
-
Heeft onderwerp gestart
-
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden