Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JCE niet correct geïnstalleerd
17 okt 2012 10:05
Goedemorgen,
Ik heb JCE geïnstalleerd en deze staat bij "algemene instellingen" ook keurig als keuze vermeldt. Helaas gebeurt er niets als ik JCE als teksteditor aanklik. IK heb geprobeerd JCE te deïnstalleren maar krijg dan de melding: "Plugin deïnstalleren: Manifestbestand ongeldig of kan niet gevonden worden." Wat kan ik doen om JCE goed functionerend te krijgen dan wel te deïnstalleren?
Gert
Ik heb JCE geïnstalleerd en deze staat bij "algemene instellingen" ook keurig als keuze vermeldt. Helaas gebeurt er niets als ik JCE als teksteditor aanklik. IK heb geprobeerd JCE te deïnstalleren maar krijg dan de melding: "Plugin deïnstalleren: Manifestbestand ongeldig of kan niet gevonden worden." Wat kan ik doen om JCE goed functionerend te krijgen dan wel te deïnstalleren?
Gert
- gert-peter
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
17 okt 2012 10:46Wat bedoel je hiermee? Staat de editor ook bij de gebruiker geselecteerd of staat er bij de gebruiker "gebruik algemeen", dat is nl ook goed.Helaas gebeurt er niets als ik JCE als teksteditor aanklik.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 okt 2012 11:12
Hallo Astrid,
dank voor de snelle reactie. Met de zinsnede bedoel ik dat ik onder "algemene instellingen" JCE als teksteditor voor de site probeer vast te leggen. Ik zie daar een rolldown menu waarin ook nog een paar andere staan. In dat menu staat ook JCE en daarop klik ik dan. JCE staat dan als teksteditor (denk ik). Als ik dan een nieuw artikel wil maken, zie ik niet dat JCE als editor functioneert want dat balkje waar alle functies in horen te staan is praktisch leeg.
Gert
dank voor de snelle reactie. Met de zinsnede bedoel ik dat ik onder "algemene instellingen" JCE als teksteditor voor de site probeer vast te leggen. Ik zie daar een rolldown menu waarin ook nog een paar andere staan. In dat menu staat ook JCE en daarop klik ik dan. JCE staat dan als teksteditor (denk ik). Als ik dan een nieuw artikel wil maken, zie ik niet dat JCE als editor functioneert want dat balkje waar alle functies in horen te staan is praktisch leeg.
Gert
- gert-peter
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
17 okt 2012 11:36Wat bedoel je met praktisch leeg? Er staan dus icoontjes?is praktisch leeg
Welke editor staat er bij de gebruiker waarmee je het artikel wilt editten/aanmaken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden