Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Frontpage slideshow

Frontpage slideshow

17 okt 2012 22:48
#1
Hallo,
Ik heb mijn vraag hier al eens eerder gesteld (lang geleden), maar probeer het nog een keer. Ik wil graag op mijn website (Joomla 2.5) dvd's afspelen door middel van een keuze menu.
Op de pagina van joomlaworks kun je frontpage slideshow vinden, www.joomlaworks.net/ op deze wijze wil ik het ongeveer presenteren.
Ik weet niet of frontpage slideshow hier geschikt voor is, Ik denk dat het hier meer gaat om een slideshow waarbij je naar de artikelen verwijst, ik zou het liefst direct een filmpje willen afspelen d.m.v. aanklikken. Heeft iemand ervaring met deze slideshow?
Ook als er andere tips zijn hoor ik het graag.
  • creaty
  • creaty's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 18

Frontpage slideshow

18 okt 2012 00:07
#2
Ik ga er maar vanuit dat je filmpjes (youtube, avi, mp4 etc.) wilt afspelen, want DVD's afspelen via een website is niet mogelijk.

Kijk eens naar deze extensie.
Wanneer je bij Joomla.org > Extensions zoekt op 'video' en 'slideshow' dan vind je nog meer slideshow extensies waarmee je ook eerder genoemde filmpjes kan afspelen.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.288 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie