Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Autson slideshow font grootte aanpassen
18 okt 2012 11:18
Ik gebruik de Autson Slideshow extensie.
Ik kan vrijwel alles aanpassen maar ik zou graag het font groter hebben dan 35px.
Nu heb ik in de module bestanden de regels gevonden in het xml bestand en daar heb ik een aantal regels toegevoegd met grotere fonts maar het werkt nog niet.
Ik heb gezocht in de andere bestand zoals de javascripts en de php bestanden maar ik kan het niet vinden.
Heeft iemand een idee?
Met dank.
Ik kan vrijwel alles aanpassen maar ik zou graag het font groter hebben dan 35px.
Nu heb ik in de module bestanden de regels gevonden in het xml bestand en daar heb ik een aantal regels toegevoegd met grotere fonts maar het werkt nog niet.
Ik heb gezocht in de andere bestand zoals de javascripts en de php bestanden maar ik kan het niet vinden.
Heeft iemand een idee?
Met dank.
Ik probeer te overleven in de jungle van China.
- martin1006
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
19 okt 2012 17:42
Hi Martin,
Net even gekeken en deze regel toegevoegd aan het xml bestand:
En werkt gewoon, dus snap even niet dat het bij jou niet werkt.
Net even gekeken en deze regel toegevoegd aan het xml bestand:
Code:
<option value="50">50px</option>
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
21 okt 2012 09:19
Ah. Ik zie dat het nu ook bij mij werkt. Ik weet even niet hoe dat nu kwam.
Nu heb ik ook nog een andere vraag. De slider gebruikt de skitter.css en de mooRainbow.css
Ik zou graag voor dezelfde site een andere slider willen aanmaken met een andere css. Maar ik kom er zo snel niet uit hoe ik dat moet doen. Ik ga er vanuit dat ik dan een tweede css moet aanmaken maar hoe roep ik die aan?
Doe ik dat in de module in de backoffice van Joomla of moet ik dan zoeken in de bestanden van de module zelf om een tweede te gebruiken?
Nu heb ik ook nog een andere vraag. De slider gebruikt de skitter.css en de mooRainbow.css
Ik zou graag voor dezelfde site een andere slider willen aanmaken met een andere css. Maar ik kom er zo snel niet uit hoe ik dat moet doen. Ik ga er vanuit dat ik dan een tweede css moet aanmaken maar hoe roep ik die aan?
Doe ik dat in de module in de backoffice van Joomla of moet ik dan zoeken in de bestanden van de module zelf om een tweede te gebruiken?
Ik probeer te overleven in de jungle van China.
- martin1006
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
21 okt 2012 10:25
Hallo Martin,
Je oorspronkelijke vraag is hierbij beantwoord en daarom sluit ik dit draadje. Graag per vraag een topic starten. En als een vraag beantwoord is, dan horen we dat graag zodat we het draadje kunnen sluiten. Zo houden we het forum overzichtelijk.
Alvast bedankt voor de medewerking
Je oorspronkelijke vraag is hierbij beantwoord en daarom sluit ik dit draadje. Graag per vraag een topic starten. En als een vraag beantwoord is, dan horen we dat graag zodat we het draadje kunnen sluiten. Zo houden we het forum overzichtelijk.
Alvast bedankt voor de medewerking
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden