Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
(REDSHOP) Waar vind ik deze template/model
21 okt 2012 13:19
Voor een website zijn we met Redshop aan het werken. Alles werkt perfect en makkelijk alleen nu komen we met een probleem waar we na lang zoeken geen antwoord op kunnen vinden.
Als mensen een offerte aan willen vragen komen ze op een pagina en met hun gekozen producten (cart) (afbeelding 1) alleen waar kunnen we deze aanpassen aangezien we de pagina hierop volgend (afbeelding 2) willen integreren hierin.
Alvast hartelijk dank!!
Als mensen een offerte aan willen vragen komen ze op een pagina en met hun gekozen producten (cart) (afbeelding 1) alleen waar kunnen we deze aanpassen aangezien we de pagina hierop volgend (afbeelding 2) willen integreren hierin.
Alvast hartelijk dank!!
- bemad
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
21 okt 2012 14:12
Hallo bemad,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik heb geen ervaring met Redshop. Ik denk dat het beter is om je vraag bij de makers van Redshop neer te leggen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik heb geen ervaring met Redshop. Ik denk dat het beter is om je vraag bij de makers van Redshop neer te leggen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
21 okt 2012 14:18
Dank je wel Webbiertje.
Dat al daar neergelegt maar zowel rechtstreeks als via het forum geen reactie gehad. Daarom het maar eens in eigen land gezocht.
groeten,
BeMad
Dat al daar neergelegt maar zowel rechtstreeks als via het forum geen reactie gehad. Daarom het maar eens in eigen land gezocht.
groeten,
BeMad
- bemad
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
21 okt 2012 14:22Vreemd, dit is toch een commerciële extensie. Dan verwacht je toch wel dat ze je helpen als je ergens tegenaan loopt.bemad schreef : Dank je wel Webbiertje.
groeten,
BeMad
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
21 okt 2012 14:29
Ja klopt maar als ik een week wacht dan is dat toch te lang. Is het laatste waar we tegen aan lopen. rest zelf uitgezocht en verbouwd/vertaald.
- bemad
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
24 okt 2012 21:19 - 25 okt 2012 00:57
Code via een prettige aanwijzing via ander forum kunnen vinden.
We hebben het kunnen vinden in: components/com_redshop/views/cart/tmpl/default.php
Groetjes BeMad
We hebben het kunnen vinden in: components/com_redshop/views/cart/tmpl/default.php
Groetjes BeMad
- bemad
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
24 okt 2012 21:21 - 29 okt 2012 19:12
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.737 seconden