Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JCE toolbar is er niet na upgrade
23 okt 2012 12:16 - 23 okt 2012 12:17
Hallo,
Nadat ik de website had geupgrade naar 2.5.7 lukt het me niet om de JCE toolbar boven de artikels te krijgen. Ook nadat ik alle bestanden verwijderd heb en JCE opnieuw geinstalleerd staat er nog steeds geen toolbar. Heb hierover wel meer gevonden, maar begrijp niets van de oplossing. Staan er bijvoorbeeld ook JCE-tabellen in de database? En zo ja welke zijn dat dan, ik kan ze niet vinden. Hopelijk kan iemand me helpen, want ik werk het liefste met JCE Editor.
Nadat ik de website had geupgrade naar 2.5.7 lukt het me niet om de JCE toolbar boven de artikels te krijgen. Ook nadat ik alle bestanden verwijderd heb en JCE opnieuw geinstalleerd staat er nog steeds geen toolbar. Heb hierover wel meer gevonden, maar begrijp niets van de oplossing. Staan er bijvoorbeeld ook JCE-tabellen in de database? En zo ja welke zijn dat dan, ik kan ze niet vinden. Hopelijk kan iemand me helpen, want ik werk het liefste met JCE Editor.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
23 okt 2012 12:34
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
23 okt 2012 15:51 - 23 okt 2012 15:51
Tja was dat maar zo, dan had ik hier deze vraag niet gesteld. Ben alles nagegaan en uitgeprobeerd, maar geen toolbar. Ook de gebruikers ingesteld op JCE. Ik werk met JCE op 6 websites en ben dit nog niet tegengekomen. Heel vervelend, ben er al dagen mee bezig.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
-
Heeft onderwerp gestart
-
23 okt 2012 16:48
Staat zowel bij algemene instellingen als bij de user waarmee je het artikel wilt editten JCE als editor ingesteld?
Heb je al eens bij extensiebeheer op het tabblad ontdekken gekeken?
Heb je al eens bij extensiebeheer op het tabblad ontdekken gekeken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
23 okt 2012 17:03
De instellingen van joomla en gebruikers staan op JCE en bij Ontdekken staan geen extensies die het installeren niet zijn doorgekomen. Er staat alleen Artikeltekst boven het editorblok. De JCE plugins staan ingeschakeld.
Zijn er verder nog instellingen die hiervoor belangrijk zijn?
Zijn er verder nog instellingen die hiervoor belangrijk zijn?
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
-
Heeft onderwerp gestart
-
05 nov 2012 14:32 - 05 nov 2012 14:32
Heb de oplossing voor mij gevonden:
www.joomlacontenteditor.net/forum/jce-ed...no-toggle-no-nothing
Blijkt dat door de upgrade de gebruikers niet meegaan oid.
Hieronder in het Nederlands:
Je moet via Componenten - JCE tekstverwerker naar Profielen gaan en daar staat Default en Front End
Kijken of de Default status op groen staat en dan aanklikken en onderaan bij Gebruikers de gebruikers toevoegen, die de tekstverwerken nodig zijn.
Deze vraag kan op slot wat mij betreft.
www.joomlacontenteditor.net/forum/jce-ed...no-toggle-no-nothing
Blijkt dat door de upgrade de gebruikers niet meegaan oid.
Hieronder in het Nederlands:
Je moet via Componenten - JCE tekstverwerker naar Profielen gaan en daar staat Default en Front End
Kijken of de Default status op groen staat en dan aanklikken en onderaan bij Gebruikers de gebruikers toevoegen, die de tekstverwerken nodig zijn.
Deze vraag kan op slot wat mij betreft.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
-
Heeft onderwerp gestart
-
05 nov 2012 14:46
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.761 seconden