Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Overzicht producten + Best buy

Overzicht producten + Best buy

23 okt 2012 19:35
#1
Beste forumleden,

Ik ben momenteel bezig met een nieuwe site. Op de website van mijn provider ben ik echter iets tegengekomen dat ik graag zou integreren in mijn site, maar niet goed weet onder welke categorie dit valt.

Mijn ISP, transip, geeft een héél duidelijk overzicht van zijn webhostingspakketten ( www.transip.be/websitepakketten/ ) gerangschikt van duur naar goedkoop. Eén ervan heeft zo een typische "beste koop" of "meest verkocht" aanduiding. Iets wat je op meer en meer sites vind.

Weet er iemand of dit ook bestaat als extensie?

Groetjes, en alvast bedankt voor alle hulp,
Kris
  • krisken
  • krisken's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Overzicht producten + Best buy

23 okt 2012 22:29
#2
Het is een gewone afbeelding, geen extensie.

Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Overzicht producten + Best buy

23 okt 2012 23:10
#3
Is inderdaad een tekening op die site, maar op andere sites is dit weldegelijk HTML code. Daarom vroeg ik mij af of er niet iets soortgelijks bestond in Joomla
  • krisken
  • krisken's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Overzicht producten + Best buy

23 okt 2012 23:48
#4
Bijvoorbeeld Virtuemart heeft een module Top ten products

RedShop en Hikashop ken ik verder niet.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.754 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie