Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

JReviews review toevoegen werkt niet

JReviews review toevoegen werkt niet

26 okt 2012 15:53 - 26 okt 2012 17:44
Hallo allemaal,

Op mijn website beleggen.info maak ik voor de brokers sectie gebruik van Jreviews, waarmee reviews toegevoegd kunnen worden voor de verschillende brokers.

Wanneer iemand echter een review probeert toe te voegen blijft het rondje draaien en gebeurt er niets. Dit schijnt te komen door een alternatieve output wanneer er op de verzenden knop wordt gedrukt:

Zo ziet de Ajax output er op mijn site uit:
Code:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd"> <html><body><p>{"action":"validation","update_text":"Je moet je naam invullen.<br>Je moet een geldige emailadres invullen.<br>Je moet een titel voor je review opgeven.<br>Je hebt de score van 1 criteria niet ingevuld.<br>Je moet je commentaar invullen.","response":"<script type='\"text\/javascript\"'><\/script>"}odify_date":"","show_publish_date":"","show_item_navigation":"","show_vote":"","show_readmore":"","show_readmore_title":"","show_icons":"","show_print_icon":"","show_email_icon":"","show_hits":"","show_noauth":"","show_feed_link":"0","feed_summary":"","menu-anchor_title":"","menu-anchor_css":"","menu_image":"","menu_text":1,"page_title":"","show_page_heading":0,"page_heading":"","pageclass_sfx":"","menu-meta_description":"","menu-meta_keywords":"","robots":"","secure":0}0</script></p></body></html>

Zo hoort het eruit te zien:
Code:
{"action":"validation","update_text":"You must fill in your name.<br \/>You must fill in a valid email address.<br \/>You must fill in a title for the review.<br \/>You are missing a rating in 4 criteria.<br \/>You must fill in your comment.<br \/>You must fill in the security code.","response":"<script type=\"text\/javascript\">jQuery('.jr_captcha').find('img').attr('src','http:\/\/demo.reviewsforjoomla.com\/cache\/1347711849.21.jpg');jQuery('.jr_captcha_code').val('');<\/script>"}
Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt?

Hierbij nog een overzicht van de componenten die ik gebruik:
postimage.org/image/6sib4cwpz/
postimage.org/image/gyb0fjbov/
postimage.org/image/psht4g42v/
postimage.org/image/wgu7o3wcp/

Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • alex126
  • alex126's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.632 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie