Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Maximale grootte van bestand voor Allvideo's ?

16 nov 2012 16:45
Hallo,

Voor een klant wil ik een video op de website plaatsen. Deze is 1,6 Gb groot. Aardig aan de hoge kant dus.

De klant wil liever niet dat de video om youtube komt omdat het alleen bedoeld is voor de bezoekers van de website en er een introductie bij hoort.

De video is geupload alleen kan wordt deze niet geladen omdat hij waarschijnlijk te groot is en dit te lang duurt. :( Heb op dezelfde manier een film verwerkt van 50 mb maar dat is dus heel andere koek.

Hoe kan ik dit het best oplossen? :dry: Iemand enig idee?

Het gaat om een film van 11 minuten. Wellicht dat ik hem in een ander formaat moet omzetten? Momenteel is het een mov bestand.
  • stof
  • stof's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

16 nov 2012 16:52
Hoi Stof,

Praat eens met je hoster. Op Youtube of Vimeo plaatsen is een optie, maar je klant heeft zeker een argument.
Hij zal zich wel moeten realiseren dat de hosting kosten flink fuurder gaan worden.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

16 nov 2012 17:12
Je kan hier ook smugmug.com gebruiken www.smugmug.com/photos/best-video-hosting/ . Eigenlijk is dit een photoshare maar ze zijn ook goed in video. Dit is echter niet gratis. Dit kost 150,- dollar per jaar. je kan bijna onbeperkt veel data uploaden. Films tot 20 minuten lang. Je kan de films afschermen voor publiek.
  • Nico
  • Nico's berichtenfoto
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

18 nov 2012 22:17
Bedankt voor jullie antwoorden.

Zou toch het liefste voor de optie van allvideo's gaan.

Deze plugin werkt normaal gesproken goed en ik kan de video zelf hosten.

Wat ik me afvraag hoe groot kan het bestand maximaal zijn en deze nog snel geladen kan worden? ?

Weet iemand dat? Dat ik het bestand misschien kan converteren?
  • stof
  • stof's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

18 nov 2012 23:46
Dat is afhankelijk van de inrichting (codecs, compressie) en verbindingen van je hoster.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.678 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie