Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Click to enlarge
Click to enlarge
19 nov 2012 13:38
Beste,
Ik heb op een website voor een vriendin van mij SIG geplaatst. www.renniedijkstra.nl/ knopje mijn praktijk. Nu zou ik graag de tekst Klick_To_Enlarge verwijderen of daar een andere tekst van maken.
Is dat mogelijk in deze gratis plugin?
Ik heb op een website voor een vriendin van mij SIG geplaatst. www.renniedijkstra.nl/ knopje mijn praktijk. Nu zou ik graag de tekst Klick_To_Enlarge verwijderen of daar een andere tekst van maken.
Is dat mogelijk in deze gratis plugin?
- sysman
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Click to enlarge
19 nov 2012 14:14
Heeft niets met gratis te maken. Aangezien ik nu een string zie, heb ik het vermoeden dat het ergens bij parameters in te stellen zou moeten zijn. Anders misschien eens even zoeken op die string bij de taaloverrides of zelf een override aanmaken voor die string.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Click to enlarge
19 nov 2012 15:38 - 19 nov 2012 15:39
Ik wil heel graag iets leren,dus waar vind ik de taaloverrides om ze te kunnen veranderen?
- sysman
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Click to enlarge
19 nov 2012 16:13
Extensies - Taalbeheer - tabblad overrides. Hier heb je een
filmpje
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.723 seconden