Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gastenboek/prikbord extensie
23 nov 2012 18:17
Hallo,
Ik ben op zoek naar een soort gastenboek/prikbord als deze, simpel en overzichtelijk:
www.wommels.nl/website/index.php?option=...ew&id=810&Itemid=263
Ik heb al geprobeerd het uit de broncode te achterhalen, zonder succes. Wellicht zie ik het over het hoofd.
Deze website maakt gebruik van een oudere Joomla versie, ik zelf maak gebruik van 2.5, waarbij ik hoop dat deze geschikt is.
Een alternatief mag ook, al wil ik graag dat er een optie is om de laatst toegevoegde berichten weer te geven in een module, zoals ook op die website is te zien (linker kolom).
Ik ben op zoek naar een soort gastenboek/prikbord als deze, simpel en overzichtelijk:
www.wommels.nl/website/index.php?option=...ew&id=810&Itemid=263
Ik heb al geprobeerd het uit de broncode te achterhalen, zonder succes. Wellicht zie ik het over het hoofd.
Deze website maakt gebruik van een oudere Joomla versie, ik zelf maak gebruik van 2.5, waarbij ik hoop dat deze geschikt is.
Een alternatief mag ook, al wil ik graag dat er een optie is om de laatst toegevoegde berichten weer te geven in een module, zoals ook op die website is te zien (linker kolom).
- ewoud6012
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
23 nov 2012 19:22
Hallo,
Dat zou kunnen met het gastenboek EBR - Easybook Reloaded.
Via de taaloverrides zou je de tekst kunnen aanpassen naar smaak.
Op de maker zijn site is veel info te vinden.
Ook is daar een module beschikbaar om de laatste berichten te kunnen laten zien.
Dat zou kunnen met het gastenboek EBR - Easybook Reloaded.
Via de taaloverrides zou je de tekst kunnen aanpassen naar smaak.
Op de maker zijn site is veel info te vinden.
Ook is daar een module beschikbaar om de laatste berichten te kunnen laten zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
24 nov 2012 18:31
Hallo Jelle,
Hartelijk dank!
Het werkt inderdaad mooi met een module waarin de laats gepubliceerde berichten worden weergeven. Wel iets anders, er wordt niet alleen de titel weergegeven, maar ook een deel van het bericht.
Je kan instellen hoeveel tekens er van het bericht moeten worden weergeven, maar je kunt deze functie niet helemaal uitzetten, dat is jammer. Maar ik heb 'm op 0 gezet, waardoor er alleen een paar punten zichtbaar zijn.
Ik kan er meer dan goed mee leven, nogmaals dank!
Hartelijk dank!
Het werkt inderdaad mooi met een module waarin de laats gepubliceerde berichten worden weergeven. Wel iets anders, er wordt niet alleen de titel weergegeven, maar ook een deel van het bericht.
Je kan instellen hoeveel tekens er van het bericht moeten worden weergeven, maar je kunt deze functie niet helemaal uitzetten, dat is jammer. Maar ik heb 'm op 0 gezet, waardoor er alleen een paar punten zichtbaar zijn.
Ik kan er meer dan goed mee leven, nogmaals dank!
- ewoud6012
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
24 nov 2012 18:51
Fijn dat je het kan gebruiken.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.647 seconden