Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Matrix gallery werkt goed in firefox, chrome maar niet in IE
27 nov 2012 10:13
Hallo allemaal,
Ik heb een simpele fotowebsite gemaakt voor een collega. Ik heb gebruik gemaakt van matrixgallery omdat deze collega de thumbnails rechts in het scherm wilde hebben, en dit een van de weinige modules is die dat heeft.
Echter als ik in Internet Explorer kijk en ik open een bijvoorbeeld "gallery portretten" gaat alles goed. Als ik dan terugkeer naar het hoofdmenu en vervolgens een andere gallery selecteer (bijvoorbeeld landscape) dan laat de module de foto's weer zien van portretten, terwijl ik dit probleem niet heb in firefox en chrome.
Kan iemand eens kijken of je wat kan vinden?
www.danielladehaan.nl
Ik heb een simpele fotowebsite gemaakt voor een collega. Ik heb gebruik gemaakt van matrixgallery omdat deze collega de thumbnails rechts in het scherm wilde hebben, en dit een van de weinige modules is die dat heeft.
Echter als ik in Internet Explorer kijk en ik open een bijvoorbeeld "gallery portretten" gaat alles goed. Als ik dan terugkeer naar het hoofdmenu en vervolgens een andere gallery selecteer (bijvoorbeeld landscape) dan laat de module de foto's weer zien van portretten, terwijl ik dit probleem niet heb in firefox en chrome.
Kan iemand eens kijken of je wat kan vinden?
www.danielladehaan.nl
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
27 nov 2012 11:26
Kan het reproduceren, maar daar heb je weinig aan 
Krijg in IE ook geen foutmeldingen.
Aantal mogelijke oplossingen:

Krijg in IE ook geen foutmeldingen.
Aantal mogelijke oplossingen:
- Maak aparte categorieën. Je hebt nu alles in ongecategoriseerd zitten
- Zet SEO aan
- Bouw je menu's een keer opnieuw op
- Link vanaf je homepage naar een menu-item in een hidden menu i.p.v. naar een artikel
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
27 nov 2012 14:24
Ik heb alle punten opgepakt die je weg hebt gezet en nog lijkt het niet te werken? Het is ook zo vreemd omdat je in de link wel kan zien dat er naar de goede pagina gelinkt wordt en in chrome en firefox alles vlekkeloos verloopt.
- De artikelen staan nu in categoriën.
- Ik link vanaf me home naar een menu-item welke weer naar het artikel linkt. Het artikel linkt dan weer naar de module.
- SEO aangezet.
- De artikelen staan nu in categoriën.
- Ik link vanaf me home naar een menu-item welke weer naar het artikel linkt. Het artikel linkt dan weer naar de module.
- SEO aangezet.
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
27 nov 2012 14:49
Heb je ergens iets van cache aanstaan? Vreemd dat het alleen in IE fout gaat, maar probeer zelf dit maar eens met F12 in IE.
Ga naar een pagina, ga terug naar home, ga naar een andere pagina, kies in de balk Cache - Browsercache voor dit domein wissen en klik dan op Refresh. Je krijgt dan wel de juiste pagina.
Ga naar een pagina, ga terug naar home, ga naar een andere pagina, kies in de balk Cache - Browsercache voor dit domein wissen en klik dan op Refresh. Je krijgt dan wel de juiste pagina.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
27 nov 2012 15:08
Dankje astrid. Dit werkt inderdaad wel, alleen als je dan weer terug gaat naar de homepagina, en een andere catgeorie kiest, gaat hij weer naar dezelfde. Is het mogelijk om cachen uit te zetten? Want daar lijkt het probleem wel te zitten.
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
27 nov 2012 15:10
Was ook alleen maar een trial and error ideetje. Kijk bij je algemene instellingen, bij je plugins en eventueel bij de extensie zelf. Ik zou zo ook niet weten waar dat cachen door veroorzaakt wordt en al helemaal niet waarom nou specifiek in IE.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
27 nov 2012 15:30
Heb het eindelijk gevonden. Ik heb dus 5 aparte modules aangemaakt (portrait, reportage, etc.) blijkt dat elke module hetzelfde XML bestand gebruikt namelijk "a". Ik heb telkens de standaard naam "a.xml" veranderd naar de naam van de module, en die eraan toegewezen in de backend. Nu maakt hij automatisch ook een nieuw flashbestand aan voor iedere module en pakt hij niet de standaard "a.swf"
In ieder geval bedankt!
In ieder geval bedankt!
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
27 nov 2012 15:32
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.865 seconden