Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomla contactformulier - Kan mailfunctie niet uitvoeren
28 nov 2012 07:28
Hi,
Kan iemand me uitleggen hoe je de contactformulier aan de praat krijgt.
Ik heb al rondgezocht in dit forum maar geen antwoord gekregen.
Het gaat om de standaard contactformulier van Joomla. Contactpersoon is aangemaakt
formulier is zichtbaar. Formulier is gekoppeld aan een user binnen Joomla adm.
Alleen bij het versturen van het bericht krijg ik
"Kan mailfunctie niet uitvoeren."
Waar kan dit aan liggen?
Groet,
C
Kan iemand me uitleggen hoe je de contactformulier aan de praat krijgt.
Ik heb al rondgezocht in dit forum maar geen antwoord gekregen.
Het gaat om de standaard contactformulier van Joomla. Contactpersoon is aangemaakt
formulier is zichtbaar. Formulier is gekoppeld aan een user binnen Joomla adm.
Alleen bij het versturen van het bericht krijg ik
"Kan mailfunctie niet uitvoeren."
Waar kan dit aan liggen?
Groet,
C
- ugnio
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
28 nov 2012 09:34
Heb je
hier
ook al gekeken?
- Lazy Garfield
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
28 nov 2012 10:44
Hi Lazy Garfield,
Dank je wel voor je reactie. Je link stuurt me (helaas) naar een zoekresultaten pagina van Google met enkele resultaten, merendeel buiten dit forum.
Liever heb ik een direct antwoord op mijn vraag of een link die specifiek naar soortgelijk probleem wijst.
Waarom ik dit vraag is om voor te zorgen dat we de antwoorden / inhoud van dit forum relevant houden. Ik heb dus op de melding (onderwerp) gezocht en je krijgt heel veel niet relevante antwoorden ( ik lees ze wel allemaal). Het zou fijn zijn om makkelijker antwoorden te vinden in het Forum en ik denk dat ligt aan degene die een onderwerp aanmaakt zijn onderwerp duidelijk moet formuleren (met anderen ook in gedachte) en degene die antwoord geeft moet de antwoorden concreet en duidelijk houden. Komt het forum alleen ten goede.
Gr.
C
Dank je wel voor je reactie. Je link stuurt me (helaas) naar een zoekresultaten pagina van Google met enkele resultaten, merendeel buiten dit forum.
Liever heb ik een direct antwoord op mijn vraag of een link die specifiek naar soortgelijk probleem wijst.
Waarom ik dit vraag is om voor te zorgen dat we de antwoorden / inhoud van dit forum relevant houden. Ik heb dus op de melding (onderwerp) gezocht en je krijgt heel veel niet relevante antwoorden ( ik lees ze wel allemaal). Het zou fijn zijn om makkelijker antwoorden te vinden in het Forum en ik denk dat ligt aan degene die een onderwerp aanmaakt zijn onderwerp duidelijk moet formuleren (met anderen ook in gedachte) en degene die antwoord geeft moet de antwoorden concreet en duidelijk houden. Komt het forum alleen ten goede.
Gr.
C
- ugnio
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
28 nov 2012 10:58
Vreemd. Als ik hier op het forum zoek dan vind ik dit
draadje
waar zowat alle mogelijke oorzaken en oplossingen voorbijkomen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
28 nov 2012 10:59Liever heb ik een direct antwoord op mijn vraag of een link die specifiek naar soortgelijk probleem wijst.
Waarom ik dit vraag is om voor te zorgen dat we de antwoorden / inhoud van dit forum relevant houden. Ik heb dus op de melding (onderwerp) gezocht en je krijgt heel veel niet relevante antwoorden
Helaas is dat vaak niet mogelijk en vind je de antwoorden door erop te googlen.
Weet bijna zeker dat het aan de instellingen ligt bij het tabblad server en dan de emailinstellingen zoals hier bijvoorbeeld ook beschreven.
- Lazy Garfield
-
-
28 nov 2012 11:00Astrid schreef : Vreemd. Als ik hier op het forum zoek dan vind ik dit draadje waar zowat alle mogelijke oorzaken en oplossingen voorbijkomen.
Je was me voor astrid.
Precies daar staat het ook maar ook bij de googleresultaten.
- Lazy Garfield
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.735 seconden