Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
communtiy builder is verdwenen uit componenten menu
03 dec 2012 15:45
Hey
Op mijn site is community-builder geïnstalleerd. Gebruikers registreren lang deze weg. Nu heb ik een tijdje niets hoeven te doen omdat er geen nieuwe gebruikers aanmelden (alleen ouders van onze school kunnen registreren dus dat ligt nu even stil). Maar vanop de site worden naar gebruikers vreemde mails verzonden. Daar ben ik ook mee bezig samen met de mensen van het hosting-bedrijf.
Maar wat ik echt raar vind is dat de link naar het gebruikersbeheer van community builder uit het componenten-menu in de backend verdwenen is ...
Iemand al ervaring met een dergelijk probleem?
Wim
Op mijn site is community-builder geïnstalleerd. Gebruikers registreren lang deze weg. Nu heb ik een tijdje niets hoeven te doen omdat er geen nieuwe gebruikers aanmelden (alleen ouders van onze school kunnen registreren dus dat ligt nu even stil). Maar vanop de site worden naar gebruikers vreemde mails verzonden. Daar ben ik ook mee bezig samen met de mensen van het hosting-bedrijf.
Maar wat ik echt raar vind is dat de link naar het gebruikersbeheer van community builder uit het componenten-menu in de backend verdwenen is ...
Iemand al ervaring met een dergelijk probleem?
Wim
- WimVDM
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
03 dec 2012 17:12
Nee, niet met het plotseling verdwijnen. Het kan wel eens voorkomen dat hij niet verschijnt in het componentenmenu. Maar je zou even in je database bij xxx_menu kunnen kijken of hij daarbij staat met het juiste extensie-ID
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
03 dec 2012 18:16
Wil ik best even proberen, maar weet niet goed hoe dat zonder risico te doen. Ik dacht, inloggen via Cpanel op de server en daar via de mysql bekijken? Of downloaden? Of zit er in joomla iets waar ik dat mee geklaard krijg. Ik ben een beetje een leek op dit vlak.
- WimVDM
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
04 dec 2012 09:36
Je zou eerst eens kunnen proberen of het helpt als je hem nog een keer installeert.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
11 dec 2012 21:04
Dit heeft het hem gedaan. Herinstalleren was de oplossing. Alweer hartelijk bedankt.
- WimVDM
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 dec 2012 21:10
Bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat het is opgelost.
Succes verder met je site.
Succes verder met je site.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.711 seconden