Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Googlemaps plugin
Googlemaps plugin
10 dec 2012 10:59
Beste joomla gebruikers,
Na wat snuffel werk in verschillende topics kwam ik mijn vraag niet tegen.
Ik heb onlangs een Googlemaps plugin geinstallerd in joomla extensies.
Dit is de plugin:
link
Mijn vraag is:
1. Als ik mijn route wilt plannen vanuit mijn huis naar het punt wat al aangegeven staat, draait die de positie van A en punt B toch om.. Mijn huis word punt B en het vast adres punt word A.
Ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd om dit om te kunnen keren maar niks lukt?
Iets misschien verkeerd aangeklikt in de parameters?
2.ik wil graag dat het adres als een soort vierkantje boven het bullet point verschijnt.
Misschien met een leuk fotootje erbij van het bedrijf, hoe krijg ik dit voor elkaar?
Hartelijk dank.
Na wat snuffel werk in verschillende topics kwam ik mijn vraag niet tegen.
Ik heb onlangs een Googlemaps plugin geinstallerd in joomla extensies.
Dit is de plugin:
link
Mijn vraag is:
1. Als ik mijn route wilt plannen vanuit mijn huis naar het punt wat al aangegeven staat, draait die de positie van A en punt B toch om.. Mijn huis word punt B en het vast adres punt word A.
Ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd om dit om te kunnen keren maar niks lukt?
Iets misschien verkeerd aangeklikt in de parameters?
2.ik wil graag dat het adres als een soort vierkantje boven het bullet point verschijnt.
Misschien met een leuk fotootje erbij van het bedrijf, hoe krijg ik dit voor elkaar?
Hartelijk dank.
- melletje01
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Googlemaps plugin
10 dec 2012 11:06
Ben persoonlijk geen fan van die plugin. Heb je al eens overwogen om gebruik te gaan maken van Phoca maps? Zou hou je je bezoekers meteen op je eigen site.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Googlemaps plugin
10 dec 2012 11:25Astrid schreef : Ben persoonlijk geen fan van die plugin. Heb je al eens overwogen om gebruik te gaan maken van Phoca maps? Zou hou je je bezoekers meteen op je eigen site.
Ik ga daar gelijk even naar kijken. Ik neem aan dat ik google maps gewoon kan gebruiken?
- melletje01
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Googlemaps plugin
10 dec 2012 11:26
Die heb je dan niet meer nodig. Phoca maps geeft je veel meer mogelijkheden en ziet er (naar mijn mening) ook een stuk beter uit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden