Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

homepage met fade in

homepage met fade in

12 dec 2012 08:53
Hallo,

Ik zoek een extensie waarmee ik de homepagina stukje bij beetje kan opbouwen. Eerst komt plaatje 1 op een bepaalde plek te staan, vervolgens plaatje 2 ernaast, dan plaatje 3 daar weer naast enz. Dan komt het menu invliegen, en de heading. De hele pagina is dan na een paar seconden geladen. Dat is dan de homepagina, of eigenlijk de entreepagina geworden. Als je op het menu klikt, komt je in de eigenlijke website.

Weet iemand hoe ik dat met Joomla voor elkaar kan krijgen?
  • jecrvali
  • jecrvali's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

homepage met fade in

24 dec 2012 22:50
Hoi,

Weet eigenlijk bijna zeker dat je dit niet moet willen doen. Mensen zijn nogal ongeduldig, veel zullen er al tijdens het laden van de site afhaken en vertrekken.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

homepage met fade in

26 dec 2012 15:39
Ja, klopt, ik heb mijn opdrachtgever al laten weten dat dit geen goed idee is. Buiten dat men moet wachten, waar men geen in in heeft, staat er ook nog eens weinig tekst op de homepagina wat voor de zoekmachines weer minder goed werkt. Maar hij wil het toch.

Ik denk dat ik gewoon een module met een plaatje erin zet, waarbij ik elke keer een ander plaatje laat laden. Eerst met 1 afbeelding, dan met dezelfde afbeelding en eentje erbij, dan plaatje 2 weer met nog een afbeelding erbij enz. En dan heel snel instellen zodat de hele pagina toch snel laadt.

De heading kan ik dan op dezelfde manier doen, met een andere module die iets later start. Het menu zit op de plaats van die plaatjes, daar maak ik dan iets van een transparant menu overheen, zodat het net lijkt of je op het plaatje kan klikken, maar eigenlijk klik je op het transparante menu dat daar op ligt. Ik hoop dat het em allemaal lukt, maar dat zien we straks wel weer.
  • jecrvali
  • jecrvali's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.701 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie