Hi,
Ik ben al enige tijd op zoek naar een goede manier om data via een XML file te importeren.
Nu heb ik inmiddels denk ik bijna alle beschikbare extensies/modules wel gezien c.q. geprobeerd, echter tot op heden sluiten deze niet aan bij wat ik zoek.
Ik wil een XML file automatisch laten importeren in Joomla. Nu bevat de XML de nodige data, o.a. bestaande uit: diverse tekst(en), links naar video en images (in diverse afmetingen). Eigenlijk wil ik de XML per record uitlezen en binnen Joomla middels een paginatemplate (oid) importeren. Zodat ik zelf kan bepalen welke data wordt ingelezen en hoe deze uiteindelijk wordt getoond.
Wat ik tot nu toe gezien heb zijn bij de meeste import tools de mogelijkheden zeer beperkt en is het vaak niet mogelijk om de uitgelezen inhoud conform eigen wensen binnen een pagina zichtbaar te maken.
Wie o wie weet of dit uberhaupt mogelijk is en waar ik dit eventueel mee voor elkaar zou kunnen krijgen.
Alvast bedankt!
Roger
Edit Jelle.
Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels:
forum.joomlanl.nl/forum/regels#postregels
.