Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

JCE niet WYSIWYG

JCE niet WYSIWYG

16 dec 2012 14:41
Ik gebruik altijd jce. Maar waarom genereert jce altijd extra ruimte tussen alinea's. En soms moet ik in de backend tekst zo:

De toonaangevende marktrente op 10-jarige staatsleningen bereikte voor Italië in november 2011 een piek tegen de 8 procent. Ook dit jaar stond dat tarief lange tijd boven de 6 procent, een niveau dat economen doorgaans beschouwen als onhoudbaar op de lange termijn. Nu is de rente 4,6 procent.
'Op dit moment wordt de situatie gekenmerkt door een lagere spanning, terwijl het programma van de ECB in het leven is geroepen voor acute situaties, waarin de leenkosten veel hoger oplopen dan gezien de economische fundamenten van een land gerechtvaardigd is', aldus Visco.

plaatsen om het in de frontend:

De toonaangevende marktrente op 10-jarige staatsleningen bereikte voor Italië in november 2011 een piek tegen de 8 procent. Ook dit jaar stond dat tarief lange tijd boven de 6 procent, een niveau dat economen doorgaans beschouwen als onhoudbaar op de lange termijn. Nu is de rente 4,6 procent.

'Op dit moment wordt de situatie gekenmerkt door een lagere spanning, terwijl het programma van de ECB in het leven is geroepen voor acute situaties, waarin de leenkosten veel hoger oplopen dan gezien de economische fundamenten van een land gerechtvaardigd is', aldus Visco.

met een lege regel wit te krijgen. Ik zit altijd te knoeien met enters en shift-enters. Waarom krijg ik het nooit WYSIWYG?
  • ronorw
  • ronorw's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

JCE niet WYSIWYG

16 dec 2012 16:01
Kan meerdere oorzaken hebben. Gammele css of verkeerd container element geselecteerd bij JCE configuratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

JCE niet WYSIWYG

18 dec 2012 11:50
Je kunt in JCE kiezen (Hoe dit percies gaat, is beetje afhankelijk van de versie) hoe je wilt dat een enter doet in de editor. Waarschijnlijk maakt hij met jouw instellingen een paragraaf <p>. Wat je zo te lezen liever hebt, is dat hij een break geeft <br />. Zo heb ik het ook ingesteld.
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.830 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie