Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Play button werkt niet.
Play button werkt niet.
18 dec 2012 13:49 - 18 dec 2012 13:50
In heb op onze site
www.frysk-seniorenorkest.nl
de mp3 browser plg_mp3browser-2-0 geïnstalleerd.
Krijg netjes de lijst met nummers (afgezien van de index), maar de play button doet niets.
Wel kun je op de download button klikken en dan afspelen.
Dat is echter niet de bedoeling. Systeem werkt onder Jommla 2.5.8
Het werkte perfect onder Joomla 1.5.25.
Weet iemand een (misschien wel de) oplossing?
Krijg netjes de lijst met nummers (afgezien van de index), maar de play button doet niets.
Wel kun je op de download button klikken en dan afspelen.
Dat is echter niet de bedoeling. Systeem werkt onder Jommla 2.5.8
Het werkte perfect onder Joomla 1.5.25.
Weet iemand een (misschien wel de) oplossing?
- sysman
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Play button werkt niet.
18 dec 2012 14:08
Ik denk (maar niet zeker) dat er iets niet helemaal goed staan in je code m.b.t. het pad
Ik zie dat bij play verwezen wordt naar dit:
Code:
{music}path/to/directory{/music}
Terwijl dit het juiste pad zou moeten zijn:www.frysk-seniorenorkest.nl/2012-12-18-0...muziek/Ammerland.mp3
Aan de andere kant zie ik bij de reviews van de plugin ook nogal wat opmerkingen over het feit dat de plugin niet goed werkt met 2.5..............www.frysk-seniorenorkest.nl/images/stories/muziek/Ammerland.mp3
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Play button werkt niet.
18 dec 2012 14:12 - 18 dec 2012 14:13
Hallo,
Heb zo niet de oplossing maar als ik hier in de reviews kijk zijn er meerdere mensen die er problemen mee hebben.
En op de site van de maker staat een duidelijk uitleg met oog op het afspelen misschien even de instellingen goed na lopen?
EDIT: Oeps Astrid was mij voor.
Heb zo niet de oplossing maar als ik hier in de reviews kijk zijn er meerdere mensen die er problemen mee hebben.
En op de site van de maker staat een duidelijk uitleg met oog op het afspelen misschien even de instellingen goed na lopen?
EDIT: Oeps Astrid was mij voor.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Play button werkt niet.
18 dec 2012 14:58
forum.joomla.org/viewtopic.php?f=628&t=697772
Hier schijnt de oplossing te vinden te zijn.
Ik heb echter geen toegang om de zipfile te downloaden. Iemand van jullie misschien?
Ik heb echter geen toegang om de zipfile te downloaden. Iemand van jullie misschien?
- sysman
-
Heeft onderwerp gestart
-
Play button werkt niet.
18 dec 2012 15:02Dan moet je daar even een account aanmaken.Ik heb echter geen toegang om de zipfile te downloaden. Iemand van jullie misschien?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Play button werkt niet.
18 dec 2012 15:34Dat gaat even niet omdat ik steeds een mysql foutboodschap krijg.Astrid schreef :
Dan moet je daar even een account aanmaken.Ik heb echter geen toegang om de zipfile te downloaden. Iemand van jullie misschien?
Daarna krijg ik een foutboodschap dat het emailadres waar je de foutboodschap naar toe moet sturen niet bestaat. Dus dan toch maar proberen met www.alsacreations.fr/dewplayer-en.html , wat toch iets anders lijkt te zijn.
- sysman
-
Heeft onderwerp gestart
-
Play button werkt niet.
19 dec 2012 14:44Het is gelukt daar een account aan te maken en inderdaad de aangepaste php file te downloaden.Astrid schreef :
Dan moet je daar even een account aanmaken.Ik heb echter geen toegang om de zipfile te downloaden. Iemand van jullie misschien?
Heb inmiddels mp3 browser opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het.
De aangepaste plugin gaat hierbij.
- sysman
-
Heeft onderwerp gestart
-
Play button werkt niet.
19 dec 2012 15:09
Topic geopend op aanvraag TS.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Play button werkt niet.
22 dec 2012 10:48 - 22 dec 2012 10:49
probleem is opgelost als volgt:
Download eerst de nieuwste versie plg_mp3browser.
Unzip deze file en vervang het bestand mp3browser.php door de mp3browser.php die als bijlage meegaat.
Zip vervolgens alles weer en installeer het op de gebruikelijke manier.
Unzip deze file en vervang het bestand mp3browser.php door de mp3browser.php die als bijlage meegaat.
- sysman
-
Heeft onderwerp gestart
-
Play button werkt niet.
22 dec 2012 11:06Aangezien er geen php files kunnen worden opgestuurd, gaat hierbij de gezipte file mp3browser.sysman schreef : probleem is opgelost als volgt:
- sysman
-
Heeft onderwerp gestart
-
Play button werkt niet.
22 dec 2012 11:09
Dank je wel!
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.736 seconden