Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Vreemde foutmelding bij aanmaak categorie Phoca gallery
24 dec 2012 15:55
Ik meerdere sites draaien met phoca gallery maar deze melding heb ik nog nooit gehad. Ik wil een category aanmaken en krijgen de volgende meldingen voordat ik iets doe:
Warning: mysqli_num_rows() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/tpf/public_html/libraries/joomla/database/database/mysqli.php on line 263
Warning: mysqli_num_rows() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/tpf/public_html/libraries/joomla/database/database/mysqli.php on line 263
Als ik dan de categorie probeer aan te maken krijg ik de melding:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/tpf/public_html/libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 383
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/tpf/public_html/libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 383
Opslaan mislukt door de volgende fout: Category must have title ! Terwijl ik wel een titel heb ingevuld?
Achter de titel staat nu Warning: Invalid argument supplied for foreach() in
en alias komt deze melding /home/tpf/public_html/administrator/components/com_phocagallery/libraries/phocagallery/render/renderadmin.php on line 7
Op welke wijze kan ik Phoca Gallery nu verwijderen?
Bedankt voor alle hulp alvast en fijne dagen.
Als ik dan de categorie probeer aan te maken krijg ik de melding:
Opslaan mislukt door de volgende fout: Category must have title ! Terwijl ik wel een titel heb ingevuld?
Achter de titel staat nu Warning: Invalid argument supplied for foreach() in
en alias komt deze melding /home/tpf/public_html/administrator/components/com_phocagallery/libraries/phocagallery/render/renderadmin.php on line 7
Op welke wijze kan ik Phoca Gallery nu verwijderen?
Bedankt voor alle hulp alvast en fijne dagen.
- Arbmil
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
24 dec 2012 16:56
Kijk eerst eens of het helpt als je phocagallery nog een keer opnieuw installeert (zonder eerst te verwijderen). Komt wel eens voor dat niet alle tabellen goed aangemaakt worden tijdens de installatie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
25 dec 2012 11:32
Sorry vergeten te vermelden, die optie had ik al gedaan door de laatste nieuwe versie te installeren. helaas zonder succes.
- Arbmil
-
Heeft onderwerp gestart
-
- Webneus 2
25 dec 2012 11:54
Sorry Astrid, je tip was weer eens een gouden tip. Ik had vorige keer een upgrade gekozen, nu een install en het probleem is weg. Fijne dagen. Topic mag op slot.
- Arbmil
-
Heeft onderwerp gestart
-
- Webneus 2
Tijd voor maken pagina: 0.634 seconden