Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Akeeba blijft hangen
Akeeba blijft hangen
02 jan 2013 16:52
Ik heb vandaag mijn website (eindelijk) geupdate van 1.7 naar 2.5.8. Voor dat ik hier aan begon heb ik nog een bakc up gemaakt met Akeeba en dat werkte prima.
Ik heb vervolgens ook alle extensies geupdate naar de laatste versie (JCE editor, Phoca gallery, Akeeba, Foc contact) en data gaat prima. Maar..... als ik een back up wil maken met (de laatste versie van) Akeeba dan blijft het programma hangen bij de initailisatie en zegt te wachten op de server maar doet uieindelijk helemaal niets. Ik heb de configuratie wizard van Akeeba gedraaid (die doet een benchmark op de server) en dat gaat wel goed? Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb het logbestand van Akeeba er bij gevoegd.
heeft iemand een clue?
Ik heb vervolgens ook alle extensies geupdate naar de laatste versie (JCE editor, Phoca gallery, Akeeba, Foc contact) en data gaat prima. Maar..... als ik een back up wil maken met (de laatste versie van) Akeeba dan blijft het programma hangen bij de initailisatie en zegt te wachten op de server maar doet uieindelijk helemaal niets. Ik heb de configuratie wizard van Akeeba gedraaid (die doet een benchmark op de server) en dat gaat wel goed? Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb het logbestand van Akeeba er bij gevoegd.
heeft iemand een clue?
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- HansvdS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Akeeba blijft hangen
02 jan 2013 17:04
Akeeba geeft zelf 7 controlestappen aan. Misschien heb je
hier
iets aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- HansvdS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Akeeba blijft hangen
02 jan 2013 21:19
Hallo Astrid,
De ticket kan gesloten worden. Het bleek een probleem te zijn met de browser comptabiliteit van Akeeba. Het werkt wel met Chrome maar niet met MSIE9. Dit is waarschijnlijk een bug in de laatste release van Akeeba van 1/1/2013.
H. groeten en dank voor je immer snelle reacties,
Hans vd Spek
De ticket kan gesloten worden. Het bleek een probleem te zijn met de browser comptabiliteit van Akeeba. Het werkt wel met Chrome maar niet met MSIE9. Dit is waarschijnlijk een bug in de laatste release van Akeeba van 1/1/2013.
H. groeten en dank voor je immer snelle reacties,
Hans vd Spek
- HansvdS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Akeeba blijft hangen
02 jan 2013 22:12
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.689 seconden