Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Mobile Joomla!
Mobile Joomla!
18 jan 2013 19:50
1.Heb de extensie geinstalleerd(joomla 2.5, mobile joomla 1.2.2) en kom maar niet tot de oplossing waarom hij de website wel op de iphone goed weer geeft en niet in de android omgeving. Heb alle instellingen die worden weergegeven in de documentatie bekeken en nagelezen. Maar nog steeds geen oplossing te vinden.
website: 2013.sdo-korfbal.nl
2. Kan iemand me ook vertellen of het wel/niet mogelijk is om in de extensie om verder dan een laag (dropdown menu in website in top) te zoeken. Hij stopt namelijk na 1 niveau al.
vb. Korfbal->Teams->Senioren 1->wedstrijden .
Hij gaat niet verder in niveau dan "Senioren 1", rest herkent hij niet
Ik kan het antwoord hier op de site ook niet terugvinden.
Alvast bedankt voor het eventuele antwoord.
website: 2013.sdo-korfbal.nl
2. Kan iemand me ook vertellen of het wel/niet mogelijk is om in de extensie om verder dan een laag (dropdown menu in website in top) te zoeken. Hij stopt namelijk na 1 niveau al.
vb. Korfbal->Teams->Senioren 1->wedstrijden .
Hij gaat niet verder in niveau dan "Senioren 1", rest herkent hij niet
Ik kan het antwoord hier op de site ook niet terugvinden.
Alvast bedankt voor het eventuele antwoord.
- MacFloo
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Mobile Joomla!
19 jan 2013 09:50
Op mijn android zie ik netjes de mobiele weergave. Op je vraag over menu-items heb ik zo ook geen antwoord. Ik ken mobile joomla niet, maar zou het kunnen dat je de mobiele versie van de template niet aan alle menu-items hebt toegewezen?
Aangezien je toch nog niet klaar bent met je site is het anders misschien een idee om mobile joomla te laten varen en op zoek te gaan naar een responsive template.
Aangezien je toch nog niet klaar bent met je site is het anders misschien een idee om mobile joomla te laten varen en op zoek te gaan naar een responsive template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Mobile Joomla!
19 jan 2013 12:25
Ok, responsive template! nog niet eens(nooit) aan gedacht. Ga daar eens een poging mee wagen.
En inderdaad zover was ik nog niet. De oude site draait nog, dus ik heb ook tijd om het goed uit te vogelen.
Bedankt voor je hulp.
PS> Ik zie nu ook dat Android wel draait, toen ik het bericht plaatste had ik een ander beeld.
Bedankt.
En inderdaad zover was ik nog niet. De oude site draait nog, dus ik heb ook tijd om het goed uit te vogelen.
Bedankt voor je hulp.
PS> Ik zie nu ook dat Android wel draait, toen ik het bericht plaatste had ik een ander beeld.
Bedankt.
- MacFloo
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Mobile Joomla!
19 jan 2013 12:29
Goed plan!
Als je daar nog vragen over hebt, maak dan even een nieuwe vraag aan. Ik sluit dit draadje, zodat het forum overzichtelijk blijft.
Als je daar nog vragen over hebt, maak dan even een nieuwe vraag aan. Ik sluit dit draadje, zodat het forum overzichtelijk blijft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden