Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Code formatteren.
Code formatteren.
19 jan 2013 13:48
Ik weet dat er ergens een framework is voor het formatteren van code (PHP, C, Java, etc.). Helaas ben ik hier de naam van vergeten maar weet dat er ooit een extensie is geschreven voor Joomla welke gebruik maakt van dit framework.
Weet iemand hoe dit heet?
Weet iemand hoe dit heet?
- JUR2012
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Code formatteren.
19 jan 2013 15:37
Bedoel je zoiets als
deze
?
Of gaat het niet om toepassing in een template, maar wil je eigen code gebruiken binnen je Joomla!site?
Of gaat het niet om toepassing in een template, maar wil je eigen code gebruiken binnen je Joomla!site?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Code formatteren.
19 jan 2013 15:47
Wat ik bedoel is het volgende.
Op dit forum als ik iets tussen code tags plaats dan komt het er als volgt uit.
Ik weet dat er een framework beschikbaar is dat de code geheel opmaakt (kleur geeft aan gereserveerde woorden etc.) voor een legio aan talen (PHP, Java, C, assembly, etc.). Helaas ben ik hier alleen de naam van vergeten.
Het is niet voor het coderen van een stuk maar het weergeven van geschreven code op het internet.
Op dit forum als ik iets tussen code tags plaats dan komt het er als volgt uit.
Code:
<?php
//Wat code
?>
Ik weet dat er een framework beschikbaar is dat de code geheel opmaakt (kleur geeft aan gereserveerde woorden etc.) voor een legio aan talen (PHP, Java, C, assembly, etc.). Helaas ben ik hier alleen de naam van vergeten.
Het is niet voor het coderen van een stuk maar het weergeven van geschreven code op het internet.
- JUR2012
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Code formatteren.
19 jan 2013 16:25 - 19 jan 2013 16:25
Oh zo.
Kijk eens op de JED in de categorie Code Display .
Kijk even welke het beste bij jouw past.
daarnaast zitten er per template vaak ook al dit soort opties ingebouwd.
Wanneer je gebruik maakt van JCE vind je dat in de editor als je klikt op Styles.
Kijk eens op de JED in de categorie Code Display .
Kijk even welke het beste bij jouw past.
daarnaast zitten er per template vaak ook al dit soort opties ingebouwd.
Wanneer je gebruik maakt van JCE vind je dat in de editor als je klikt op Styles.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Code formatteren.
20 jan 2013 02:44
Dit zal nog wel even een issue blijven.
De enige welke er voor in aanmerking zou komen is, CodeIs CodeHighlighter. Probleem daar is dat op in de database van Joomla met extensies er staat dat er ondersteuning is voor Joomla 2.5 terwijl de meest recente downloadbare versie voor Joomla 1.7 is, beetje krom dus...
De enige welke er voor in aanmerking zou komen is, CodeIs CodeHighlighter. Probleem daar is dat op in de database van Joomla met extensies er staat dat er ondersteuning is voor Joomla 2.5 terwijl de meest recente downloadbare versie voor Joomla 1.7 is, beetje krom dus...
- JUR2012
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Code formatteren.
20 jan 2013 09:12
De meeste Joomla 1.7 extensies zijn ook geschikt voor Joomla 2.5.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
Tijd voor maken pagina: 0.781 seconden