Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Niet zichtbaar zijn van sourcescherm info
23 jan 2013 12:59 - 23 jan 2013 13:05
Hallo Bedankt voor het lezen,
Ik heb een vreemd verschijnsel in mijn website en dan in de backend.
Wat is het geval een wat oudere pagina die ik bij de knop inhoud wil bekijken daar kan ik de tekst zien en ook eventuele Youtube filmpjes die er in geembedded zijn.
Als ik daarna b.v. in het bedieningsmenu van de editter ( JCE) het knopje source bedien dan zie ik ook de teksten html en ook de code's van films die er in voorkomen. tot zover werkt dat goed.
Maar dan nu pagina's die ik sinds kort heb bij gemaakt daar heb ik b.v. ook Youtube filmpjes in en tekst maar dan na latere oproep zie ik de tekst en de filmpjes niet in de pagina, en ook niet in het source scherm, maar in de online site staat het er wel in.
Hoe kan dat?
Ik heb Joomla! versie 2.5.8. en het backend geeft de knop Alle extentie zijn up to date.
Ik controleer dit ook regelmatig
Kijk maar op b.v. deze link de filmpjes drie stuks zie ik niet in het backend als ik deze pagina oproep om een nieuwe edit te doen
www.haremaker.nl/index.php/nl/programma-new-age/healing-music
Hier is de pagina goed in beeld
Alvast bedankt voor het antwoord.
Dit is ook bij andere editters die ik heb
Gr Kees Haremaker
Ik heb een vreemd verschijnsel in mijn website en dan in de backend.
Wat is het geval een wat oudere pagina die ik bij de knop inhoud wil bekijken daar kan ik de tekst zien en ook eventuele Youtube filmpjes die er in geembedded zijn.
Als ik daarna b.v. in het bedieningsmenu van de editter ( JCE) het knopje source bedien dan zie ik ook de teksten html en ook de code's van films die er in voorkomen. tot zover werkt dat goed.
Maar dan nu pagina's die ik sinds kort heb bij gemaakt daar heb ik b.v. ook Youtube filmpjes in en tekst maar dan na latere oproep zie ik de tekst en de filmpjes niet in de pagina, en ook niet in het source scherm, maar in de online site staat het er wel in.
Hoe kan dat?
Ik heb Joomla! versie 2.5.8. en het backend geeft de knop Alle extentie zijn up to date.
Ik controleer dit ook regelmatig
Kijk maar op b.v. deze link de filmpjes drie stuks zie ik niet in het backend als ik deze pagina oproep om een nieuwe edit te doen
www.haremaker.nl/index.php/nl/programma-new-age/healing-music
Hier is de pagina goed in beeld
Alvast bedankt voor het antwoord.
Dit is ook bij andere editters die ik heb
Gr Kees Haremaker
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
23 jan 2013 13:30
Ik kan alleen bevestigen dat ik de filmpjes ook zie! En in Firebug zijn ze onderdeel van je embedded content, heel opmerkelijk maar ik heb geen idee!
Jan
Jan
- jan
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
25 jan 2013 20:08
Hoi Kees,
Lees dit help artikel van JCE eens door. Misschien is dit de verklaring voor het verschil van SOURCE-scherm en HTML-scherm?
Lees dit help artikel van JCE eens door. Misschien is dit de verklaring voor het verschil van SOURCE-scherm en HTML-scherm?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
26 jan 2013 08:22
Hallo Annie M,
Ja dit heb ik geprobeerd meer dat geeft geen soulaas trouwens mijn engels is niet zo goed dat ik precies begrijp welke keuze's ik moet maken in die genoemde groepen.
Kan iemand mij dat in goed Nederlands dat uitleggen?
Vr. Gr. Kees pa2cjh
Ja dit heb ik geprobeerd meer dat geeft geen soulaas trouwens mijn engels is niet zo goed dat ik precies begrijp welke keuze's ik moet maken in die genoemde groepen.
Kan iemand mij dat in goed Nederlands dat uitleggen?
Vr. Gr. Kees pa2cjh
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
-
26 jan 2013 08:50Met andere woorden: je ziet dus helemaal niks in de backend?niet in de pagina, en ook niet in het source scherm
Heb je dat ook met artikelen met alleen tekst of alleen met iframes?
Heb je dat in alle browsers?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
26 jan 2013 13:33
Als je het artikel opent, klik dan een op "Toggle editor" of "Show/Hide" d.i. de tekst direct boven de JCE
editor.
Kan je dan wel HTML-tags en teksten zien?
editor.
Kan je dan wel HTML-tags en teksten zien?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
27 jan 2013 00:51
Hallo Astrid en Annie M,
Ik heb dat alleen met pagina's die ik de laatste week heb aangemaakt en pagina's die wat ouder zijn die werken wel goed.
Ook het knopje wat er boven staat om om te schakelen werkt 1 kees naar het html scherm maar terug schakelen wil niet bij deze nieuwere pagina's.
Bij de oudere pagina's werkt het wel goed en kan ik heen en weer schakelen naar en van het html scherm
Gr Kees pa2cjh
Ik heb dat alleen met pagina's die ik de laatste week heb aangemaakt en pagina's die wat ouder zijn die werken wel goed.
Ook het knopje wat er boven staat om om te schakelen werkt 1 kees naar het html scherm maar terug schakelen wil niet bij deze nieuwere pagina's.
Bij de oudere pagina's werkt het wel goed en kan ik heen en weer schakelen naar en van het html scherm
Gr Kees pa2cjh
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
-
27 jan 2013 00:52
Astrid,
Ik werk alleen met Google Chrome
Gr Kees pa2cjh
Ik werk alleen met Google Chrome
Gr Kees pa2cjh
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
-
27 jan 2013 09:14Probeer het dan ook eens met Firefox bijvoorbeeld.Ik werk alleen met Google Chrome
En nog een gok: kan het zijn dat dit fenomeen is begonnen nadat je die cookie extensie hebt geïnstalleerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
31 jan 2013 09:26
Hallo,
Ik heb ontdekt dat het probleem alleen voorkomt bij pagina's waar een Youtube filmpje inbedded is op genomen
Ik zie in de html dat daar een iframe voorkomt wellicht moet daar een instelling voor zijn.
Ik heb verschillende editters geprobeerd maar geen van allen doet het met iframe's niet goed.
Vr Gr. Kees
Ik heb ontdekt dat het probleem alleen voorkomt bij pagina's waar een Youtube filmpje inbedded is op genomen
Ik zie in de html dat daar een iframe voorkomt wellicht moet daar een instelling voor zijn.
Ik heb verschillende editters geprobeerd maar geen van allen doet het met iframe's niet goed.
Vr Gr. Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
-
31 jan 2013 09:44Dat is nu juist het vreemde aan je verhaal. Alles wat er te vinden is over iframes gaat over het feit dat code gestript wordt door foutieve instellingen. Bij jou staat de code er wel en blijft ook staan, alleen je ziet hem niet.maar in de online site staat het er wel in
Je zou dit nog even door kunnen lezen, maar vermoed dat dat ook geen oplossing biedt.
Anders misschien allvideos installeren, in 1 artikel daarmee een filmpje embedden en kijken of dat wel goed gaat.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 1.531 seconden