Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Bestanden lijst
Bestanden lijst
23 jan 2013 20:11
Hallo,
ik zoek een extensie of plugin die bestanden (PDF) uit een bepaalde map weergeeft zodat deze gedownload kunnen worden. normaal is dit niet moeilijk alleen de bestanden staan op een andere webserver.
weet iemand waarmee ik dit kan doen??
alvast bedankt.
ik zoek een extensie of plugin die bestanden (PDF) uit een bepaalde map weergeeft zodat deze gedownload kunnen worden. normaal is dit niet moeilijk alleen de bestanden staan op een andere webserver.
weet iemand waarmee ik dit kan doen??
alvast bedankt.
- jv.dam
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Bestanden lijst
24 jan 2013 00:12
Hoi jv.dam,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je maakt in je artikel een link aan naar de de zogenaamde URL naar het PDF bestand (dus bijvoorbeeld www.externesite.nl/producten/artikel-in-pdf )
Het PDF bestandje wordt dan in een nieuw venster geopend en AdobePDF zorgt voor de besturing (printen, downloaden, lezen)
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je maakt in je artikel een link aan naar de de zogenaamde URL naar het PDF bestand (dus bijvoorbeeld www.externesite.nl/producten/artikel-in-pdf )
Het PDF bestandje wordt dan in een nieuw venster geopend en AdobePDF zorgt voor de besturing (printen, downloaden, lezen)
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Bestanden lijst
24 jan 2013 22:13
Beste Anne,
Bedankt voor je reactie, het gaat om 250 bestanden, ik dacht dat het wel makkelijker kon...
Bedankt voor je reactie, het gaat om 250 bestanden, ik dacht dat het wel makkelijker kon...
- jv.dam
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.676 seconden