Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Image lightbox geeft zwart scherm?
24 jan 2013 10:27 - 24 jan 2013 10:28
Hallo,
Ik heb in een website "wgpicasa" geinstaleerd, dit component laat gewoon de fotoalbums zien van een picasa account. Het werkt prima, alleen bij aanklikken van een foto tot maximaal formaat krijg ik na de Pop-up een zwart scherm?
Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik het verhelp?
Link
Ik heb in een website "wgpicasa" geinstaleerd, dit component laat gewoon de fotoalbums zien van een picasa account. Het werkt prima, alleen bij aanklikken van een foto tot maximaal formaat krijg ik na de Pop-up een zwart scherm?
Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik het verhelp?
Link
- plomp
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
24 jan 2013 11:57
Ik ken dit component niet maar kijk eens bij de lightbox settings of zoiets. Daar kan je bij de meeste van dit soort extensies instellen of er een gedimde achtergrond moet worden weergegeven als de foto groot getoond wordt. Als er zoiets is dat dan eens uitzetten of anders instellen en dan kijken of dat werkt.
Als het niet werkt kan je het best contact opnemen met de makers van het component.
Success.
Als het niet werkt kan je het best contact opnemen met de makers van het component.
Success.
Met vriendelijke groet, Peter Pruimboom
WebsiteNU - Lelystad
KvK Lelystad 53966007
www.websitenu.eu
WebsiteNU - Lelystad
KvK Lelystad 53966007
www.websitenu.eu
- peterp
-
- Bekend met Joomla!NL
-
- Webneus 2
24 jan 2013 12:02peterp schreef : Ik ken dit component niet maar kijk eens bij de lightbox settings of zoiets. Daar kan je bij de meeste van dit soort extensies instellen of er een gedimde achtergrond moet worden weergegeven als de foto groot getoond wordt. Als er zoiets is dat dan eens uitzetten of anders instellen en dan kijken of dat werkt.
Success.
Peter bedankt voor je antwoord, beide al geprobeerd.
- geen instelling mogelijk
- makenrs reageren niet
Ik probeer nog wel verder....
- plomp
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
24 jan 2013 12:27
Is niet exact hetzelfde (probleem wel, maar gebruikte extensie niet), maar misschien heb je toch iets aan dit
draadje
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden