Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
met een knop categorie van slideshow aanpassen
25 jan 2013 14:03
Hallo, ik ben een joomla (2.5) site aan het maken met een slideshow (DJImageSlider). Nu wil ik 1 slideshow weergeven in het artikel die ik met een aantal knoppen (of linkjes) kan laten aanpassen welke afbeeldingen ik laat zien. Ik heb het idee dat het klikken op een knop in het artikel dus de php code van de slideshow met de catID moet aanpassen. De afbeeldingen heb ik dus in verschillende categoriën ingedeeld.
Ik heb niet veel ervaring in programmeren in PHP en hoop dat iemand mij (op een niet al te ingewikkelde manier) kan helpen
Ik heb niet veel ervaring in programmeren in PHP en hoop dat iemand mij (op een niet al te ingewikkelde manier) kan helpen
- rikki-72
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
25 jan 2013 17:57
Hallo rikki-72,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan je je vraag misschien nog even toelichten? Ik heb het idee dat je op zoek bent naar een manier om een bestaande extensie aan te passen naar je wensen, maar kan zijn dat ik je niet helemaal begrijp.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan je je vraag misschien nog even toelichten? Ik heb het idee dat je op zoek bent naar een manier om een bestaande extensie aan te passen naar je wensen, maar kan zijn dat ik je niet helemaal begrijp.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
25 jan 2013 19:26