Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Simple Image Gallery
Simple Image Gallery
28 jan 2013 17:16 - 28 jan 2013 17:18
Hallo,
K heb net de plugin Simple Image Gallery gedownload/geïnstalleerd alleen het werkt nog niet naar behoren. De plugin moet op deze pagina worden getoond www.allmotive.eu/galerij
Hier komen de producten op een mooie manier alleen het werkt nog niet. Dit is wat ik gedaan heb.
Plugin geinstallerd. Na de installatie moet je de map aan geven waar de fotos staan. Standaard staat de instelling op images en dit heb ik laten staan. Als ik onder mediabeheer kijk zie ik volgende staan als ik op root klik (/home/allmeu/public_html/images) dus dan klopt images toch?
Hierna heb ik een artikel / categorie en menu aangepakt. Waar zou de fout kunnen zitten?
K heb net de plugin Simple Image Gallery gedownload/geïnstalleerd alleen het werkt nog niet naar behoren. De plugin moet op deze pagina worden getoond www.allmotive.eu/galerij
Hier komen de producten op een mooie manier alleen het werkt nog niet. Dit is wat ik gedaan heb.
Plugin geinstallerd. Na de installatie moet je de map aan geven waar de fotos staan. Standaard staat de instelling op images en dit heb ik laten staan. Als ik onder mediabeheer kijk zie ik volgende staan als ik op root klik (/home/allmeu/public_html/images) dus dan klopt images toch?
Hierna heb ik een artikel / categorie en menu aangepakt. Waar zou de fout kunnen zitten?
- robdegekste
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
- robdegekste
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Simple Image Gallery
28 jan 2013 22:02 - 28 jan 2013 22:14
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De map Fotoswebsite in fotoswebsite en pas dan ook de plugin aan in
Ergens zit er een conflict met de hoofdletter.
Anders,
Wat je ook kan proberen is de teksteditor uit doen en type het dan nog eens in, ik zie daar allemaal html tags in staan.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De map Fotoswebsite in fotoswebsite en pas dan ook de plugin aan in
Code:
{gallery}fotoswebsite{/gallery}
Anders,
Wat je ook kan proberen is de teksteditor uit doen en type het dan nog eens in, ik zie daar allemaal html tags in staan.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Simple Image Gallery
29 jan 2013 15:34
Hoi Jelle,
Dat laatste was het probleem. Ik had de code geschreven in de teksteditor waardoor het html taal werd ipv php. Het werkt gelukkig
Dat laatste was het probleem. Ik had de code geschreven in de teksteditor waardoor het html taal werd ipv php. Het werkt gelukkig

- robdegekste
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Simple Image Gallery
29 jan 2013 15:38
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 1.084 seconden