Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Meertalige website: welke module
01 feb 2013 11:29
Ik heb jdiction getest en deze werkt niet.
Ik wou joomFish downloaden voor Joomla 2.5 en tot mijn verbazing moet ik nog wachten op de release.
Welke module kan ik gebruiken om mijn site in 2 talen te plaatsen?
Ik wou joomFish downloaden voor Joomla 2.5 en tot mijn verbazing moet ik nog wachten op de release.
Welke module kan ik gebruiken om mijn site in 2 talen te plaatsen?
- TBlom
-
Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
-
01 feb 2013 11:35
Meertaligheid kan in principe gewoon met de core van Joomla, daar heb je geen extensies voor nodig. Kijk
hier
maar even.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 feb 2013 11:43 - 01 feb 2013 11:47
Ik stuit wel op een grappig probleem: ik moet mijn homepage wijzigen van taal: van ALL naar NEDERLANDS
Dit kan ik niet wijzigen want dan krijg ik de melding:
The Language parameter for this menu item must be set to 'All'. At least one Default menu item must have Language set to All, even if the site is multilingual.
Maar ik moet een DEFAULT HOMEPAGE hebben in mijn moedertaal.
Dus dan wil ik bijvoorbeeld even een ander item als default plaatsen, maar dat gaat ook niet:
A menu should contain only one Default home
Met als resultaat dat ik dus geen homepagina kan creëren die ingesteld staat als default page én in de juiste taal ipv ALL
Via Google kom ik tot deze oplossing, maar ik heb die map en dat bestand niet in mijn installatie.
github.com/JoomFish/jf-future/commit/c53...3278f1996d9b5b818c7b
Dit kan ik niet wijzigen want dan krijg ik de melding:
The Language parameter for this menu item must be set to 'All'. At least one Default menu item must have Language set to All, even if the site is multilingual.
Maar ik moet een DEFAULT HOMEPAGE hebben in mijn moedertaal.
Dus dan wil ik bijvoorbeeld even een ander item als default plaatsen, maar dat gaat ook niet:
A menu should contain only one Default home
Met als resultaat dat ik dus geen homepagina kan creëren die ingesteld staat als default page én in de juiste taal ipv ALL
Via Google kom ik tot deze oplossing, maar ik heb die map en dat bestand niet in mijn installatie.
github.com/JoomFish/jf-future/commit/c53...3278f1996d9b5b818c7b
- TBlom
-
Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
-
01 feb 2013 11:52
Wat wil je nu precies? Je geeft een link naar een Joomfish oplossing aan. Als je de stappen in mijn link volgt krijg je een perfect werkende meertalige site.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
01 feb 2013 12:08
Als ik die tutorial volg, dan stuit ik op het probleem dat ik bovenaan vermeld.
Ik heb het ondertussen opgelost dankzij google: ik moet een nieuw menu aanmaken.
Ik heb het ondertussen opgelost dankzij google: ik moet een nieuw menu aanmaken.
- TBlom
-
Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
-
01 feb 2013 12:10
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden