Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Tweemaal stemmen via AcePolls

05 feb 2013 16:38 - 05 feb 2013 16:39
Sinds ik AcePolls heb geïnstalleerd wordt ik er door bezoekers op gewezen dat zij meerdere malen kunnen stemmen op een enquete. En dat terwijl er maar eenmaal per IP-adres gestemd zou mogen worden. Hoe kan ik dit voorkomen en waar ligt dit aan? De host heeft wel de allow_url_fopen functie uitgezet, zou dit er mee te maken kunnen hebben?
  • schenderling
  • schenderling's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

07 feb 2013 13:05
Hallo ik gebruik ook deze poll en bij de general parameters heb je de mogelijkheid om "one vote per user" en "one vote per IP aan of uit te zetten. Hiermee wordt het stemmen geregeld.
Met Joomla hoef je je nooit meer te vervelen!
  • MvD010
  • MvD010's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

07 feb 2013 14:04
MvD, dank voor je reactie. Ja, dat weet ik. Maar desondanks blijf ik toch klachten krijgen van bezoekers die twee of meer keer schijnen te kunnen stemmen. Schijnt misschien met cookies te maken kunnen hebben. Ben er nog niet uit dus.
  • schenderling
  • schenderling's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.660 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie