Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Betere presentatie Freestyle FAQ - Categorie lijst
06 feb 2013 12:01
Een goede dag,
Ik maak gebruik van Freestyle_FAQ 1.9.2.1547 (free download) en heb een vraag over de presentatie van de, door mij, ingestelde FAQ.
Mijn "probleem" is dat bij het openen van de FAQ (door bezoeker) de volledig aanwezige categorieën getoond worden met daar helemaal onder pas de eerste FAQ. Het is een beetje storend dat je als bezoeker naar beneden moet scrollen om wat te vinden.
Mijn idee is dat je per categorie de daarbij behorende FAQ's ziet en dan weer een andere categorie met de daarbij behorende FAQ etc.
In de demo's / handleidingen van Freestyle kan ik niets vinden hoe e.e.a is in te stellen. Volgens de demo's moet het wel te kunnen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wellicht voor een beter begrip hierbij de link naar mijn site: Vraagbaak
Bij voorbaat dank.
Ron
Ik maak gebruik van Freestyle_FAQ 1.9.2.1547 (free download) en heb een vraag over de presentatie van de, door mij, ingestelde FAQ.
Mijn "probleem" is dat bij het openen van de FAQ (door bezoeker) de volledig aanwezige categorieën getoond worden met daar helemaal onder pas de eerste FAQ. Het is een beetje storend dat je als bezoeker naar beneden moet scrollen om wat te vinden.
Mijn idee is dat je per categorie de daarbij behorende FAQ's ziet en dan weer een andere categorie met de daarbij behorende FAQ etc.
In de demo's / handleidingen van Freestyle kan ik niets vinden hoe e.e.a is in te stellen. Volgens de demo's moet het wel te kunnen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wellicht voor een beter begrip hierbij de link naar mijn site: Vraagbaak
Bij voorbaat dank.
Ron
- RonP
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
13 feb 2013 09:29
Is dit inmiddels opgelost?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
13 feb 2013 12:12
Astrid,
Ja, sorry voor de late reactie. Goed dat je helpt herinneren.
Het bleek dat ik een andere Menu-instelling moest nemen. Ik had ALLE categorieën gekozen terwijl het gewenste resultaat PER gekozen categorie wel werkt.
In mijn geval dus 4 submenu's gemaakt en viola.
Met dank aan Boink, hij heeft me op weg geholpen.
Ron
Ja, sorry voor de late reactie. Goed dat je helpt herinneren.
Het bleek dat ik een andere Menu-instelling moest nemen. Ik had ALLE categorieën gekozen terwijl het gewenste resultaat PER gekozen categorie wel werkt.
In mijn geval dus 4 submenu's gemaakt en viola.
Met dank aan Boink, hij heeft me op weg geholpen.
Ron
- RonP
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
13 feb 2013 12:15Graag in het vervolg mogelijke oplossingen via het forum, zodat andere leden er ook iets aan hebben.Met dank aan Boink, hij heeft me op weg geholpen.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.776 seconden