Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Marktplaats

Marktplaats

07 feb 2013 12:00
#1
Goedenmiddag allen,

ik heb al gezocht binnen dit forum, maar kan nog geen antwoord vinden op mijn vraag.
Voor de site van een wijkvereniging willen wij een soort van ruil-pagina opzetten.
Een soort van marktplaats maar dan met het ruilen van diensten en producten. Dit alles zal gratis zijn.
Nou willen wij het liefst dit doen met een componen, daar het veel werk is overal een losse tekst pagina voor aan te maken (men zal dan moeten mailen naar een moderator).
Wij willen graag gebruik maken van een component waar geen inlog voor nodig is, maar waar direct een bericht op geplaatst kan worden.
Een gastenboek is een soort van optie, maar niet de meest ideale daar het antwoorden niet erg makkelijk van is.
Ook het verlopen van een bericht wil hier niet op.

Ik heb al getest met MarketPlace, maar hier moet verplicht voor ingelogd worden? Weet iemand van jullie misschien een optie?

Hoor het graag,

Groet,

Mark
  • mark24
  • mark24's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 104

Marktplaats

07 feb 2013 12:10
#2
Misschien een forum extensie zoals Kunena? Kan je in ieder geval categorieën aanmaken en heb je een redelijk gestructureerde indeling. Ik zou wel even goed naar de captcha mogelijkheden kijken overigens omdat je bij alles dat publiekelijk via de frontend geplaatst kan worden veel kans hebt op spam.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119

Marktplaats

07 feb 2013 12:52
#3
Misschien heb je hier wat aan? het lijkt er een beetje op en misschien vind je nog wel meer onder de noemer auction factory. Het leek mij wel geschikt, maar weet niet of dit is wat je zoekt.
Met Joomla hoef je je nooit meer te vervelen!
  • MvD010
  • MvD010's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 169

Marktplaats

07 feb 2013 13:47
#4
Dat idee van een forum zal ik zeker meenemen in de opties die we verder gaan bekijken. Dank je wel Astrid.

Volgens mij kun je inderdaad veel van wat we willen met de Auction Factory, maar vind €260 nog wel veel geld voor waar we het voor gaan gebruiken.

In elk geval bedankt voor de input, zal hier eens verder mee gaan.
  • mark24
  • mark24's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 104

Marktplaats

07 feb 2013 15:03
#5
Ik gebruik Adsmanager, beetje puzzelen om het netjes neer te zetten, maar werkt verder prima
Indien je wenst kan ik een login geven, om eens te kijken hoe het er aan de FE uitziet, en desnoods zelf iets "aanbieden" . Ik zie jouw eventuele PM wel tegemoet
"De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt"
"CARPE DIEM"
  • SPABO
  • SPABO's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 488

Marktplaats

07 feb 2013 16:01
#6
Hoi Spado,

ziet er bij de demo op Joomprod goed uit. Zal hem eens instaleren op een testsite.
Is het ook mogelijk zonder registratie? Zie ook hier deze optie zo niet.
  • mark24
  • mark24's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 104

Marktplaats

07 feb 2013 19:58
#7
Ik heb de "toegang" achter een leden inlog, zodra men een ad plaatst wordt er een e-mail gestuurd naar de admin om te beoordelen of het wel geoorloofd is, deze kan hem dan goedkeuren of niet
"De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt"
"CARPE DIEM"
  • SPABO
  • SPABO's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 488

Marktplaats

07 feb 2013 20:46
#8
Ik denk dat ik eens aan het stoeien ga met Adsmanager. Heb hem op een testserver geinstalleerd en kan er mee wat ik wil.

Heb ondertussen hier al wel een paar vraagjes over, maar hier zal ik als ik er niet uit kom binnenkort wel een nieuw draadje voor openenen.

Deze mag op slot. Dank allemaal
  • mark24
  • mark24's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 104
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie