Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Kop H naar p in joomla module

Kop H naar p in joomla module

10 feb 2013 20:32
Hi iedereen,

Hoe in Joomla module "Artikel categorie" in plaats van kop gewone p link krijgen? Daar is geen optie voor p, alleen je kunt kiezen tussen h1 tot h6. Ik wil deze module voor links naar blog artikels gewoon als een block. Volgens template, daar iedere link is met bullet, en dat wil ik hebben. Maar h kopen mogen niet met deze bullets, dus ik krijg een vreemde look: bullet, link, bullet, link... want ze zijn inline-block.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hoe kan ik dit aanpassen? Zelf link is al normal, want ik heb voor class suffix art-block gekozen. Maar als ik kijk met Firebug, zijn deze links tussen h koppen.

Voorbaat bedankt,
Veronika
  • Vero
  • Vero's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

11 feb 2013 11:28
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Misschien is het handig om hier een link naar je site te plaatsen, je afbeelding is ook superklein.
Zo even snel lijkt mij dat het het beste op te lossen is met een module class suffix.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

11 feb 2013 13:03
Mijn website is niet online.

Natuurlijk, kan ik een grotere afbeelding hier plaatsen. Maar volgens mij is hier duidelijk te zien dat bullets staan niet voor de link tekst, maar in de regel er tussen. Dit is een gewone joomla module (Artikelcategorie) dat is met joomla meegeleverd. En daar in instellingen voor de link stijl kunt u h1, h2, h3, h4, h5 of h6 selecteren. Het kan niet gewone paragraaf, dus p selecteren.

In template (Artisteer) voor de h tag kan niet bullets staan. Dus, denk ik, daarom bulletje neemt het aparte regel. Want andere modules zijn perfect.

Ik heb geprobeerd met module class suffix, maar ik weet het niet, welke CSS code ik moet schrijven om kop h te veranderen in gewone p. Deze module toont de kop van een artikel tussen h tags als de link naar dat artikel.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hier een grotere afbeelding. Hier is duidelijk te zien het verschil tussen de modules Laatste blogs boven en Blogartikels links.
  • Vero
  • Vero's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.681 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie