Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
reserveringen, tarieven
reserveringen, tarieven
10 feb 2013 22:35
Hallo,
Heb een site laten bouwen met een reserveringsysteem. Nu wil ik de tarieven aanpassen. De front end is mij gelukt, maar nu de achterkant vd site nog. Wie kan mij hiermee helpen. ook ter info, na de boeking wordt er automatisch een bevestiging verstuurd naar de klant, deze wil ik ook aanpassen ivm andere tekst enzo.
Waar kan ik dit vinden binnen Joomla?
Grt,
Heb een site laten bouwen met een reserveringsysteem. Nu wil ik de tarieven aanpassen. De front end is mij gelukt, maar nu de achterkant vd site nog. Wie kan mij hiermee helpen. ook ter info, na de boeking wordt er automatisch een bevestiging verstuurd naar de klant, deze wil ik ook aanpassen ivm andere tekst enzo.
Waar kan ik dit vinden binnen Joomla?
Grt,
- leekpuntnl
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
reserveringen, tarieven
11 feb 2013 10:40
Hallo leekpuntnl,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Welke versie van Joomla gebruik je? Dan kunnen we je vraag verplaatsen naar het juiste forum.
Welke extensie wordt gebruikt voor de reserveringen? Graag iets meer informatie, zodat het voor de leden eenvoudiger wordt om je verder te helpen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Welke versie van Joomla gebruik je? Dan kunnen we je vraag verplaatsen naar het juiste forum.
Welke extensie wordt gebruikt voor de reserveringen? Graag iets meer informatie, zodat het voor de leden eenvoudiger wordt om je verder te helpen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
reserveringen, tarieven
11 feb 2013 13:48 - 11 feb 2013 14:14
Hallo Astrid,
Bedankt voor je reactie.
Ik gebruik Joomla 2.5.4 versie van Joomla. En welk extensie het wordt gebruik, dat is mij onbekend. Mss kan jij mij een tip geven waar ik dat kan vinden in Joomla.
alvast bedankt.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Bedankt voor je reactie.
Ik gebruik Joomla 2.5.4 versie van Joomla. En welk extensie het wordt gebruik, dat is mij onbekend. Mss kan jij mij een tip geven waar ik dat kan vinden in Joomla.
alvast bedankt.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- leekpuntnl
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
reserveringen, tarieven
11 feb 2013 14:11 - 11 feb 2013 14:18
Is dit het misschien waar ik het moet aanpassen?
- leekpuntnl
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
reserveringen, tarieven
11 feb 2013 14:29Wat bedoel je hiermee?leekpuntnl schreef : Is dit het misschien waar ik het moet aanpassen?
Overigens: versie 2.5.4 is verouderd, dus je moet je site ook nog even updaten naar 2.5.9!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.638 seconden