Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Evenlist en paginakoppen
Evenlist en paginakoppen
15 feb 2013 19:50
Hoi,
ik gebruik op www.parochieassen.nl al vele jaren Eventlist (1.0.2 op dit moment) voor de diverse agenda's. De evenementen zijn onderverdeeld in de categorieën Vergaderingen, Vieringen en Evenementen. Die categorienamen vormen ook de koppen van de pagina's, waar ze worden gepresenteerd (dacht ik).
Ik ontdek, nu ik met een andere website bezig ben, pas iets vreemds. Als je op genoemde website links op Vergaderingen klikt, krijg je een overzicht van de vergaderingen met ook als kop Vergaderingen. Open je nu via Wat is er te doen (aan de rechterkant) een van de vieringen, dan krijgt deze ook als kop Vergaderingen, terwijl daar Vieringen zou moeten staan. Ik heb geen idee, hoe dit op te lossen.
Heeft iemand op het forum hier ervaring mee??
Groeten,
Jan.
ik gebruik op www.parochieassen.nl al vele jaren Eventlist (1.0.2 op dit moment) voor de diverse agenda's. De evenementen zijn onderverdeeld in de categorieën Vergaderingen, Vieringen en Evenementen. Die categorienamen vormen ook de koppen van de pagina's, waar ze worden gepresenteerd (dacht ik).
Ik ontdek, nu ik met een andere website bezig ben, pas iets vreemds. Als je op genoemde website links op Vergaderingen klikt, krijg je een overzicht van de vergaderingen met ook als kop Vergaderingen. Open je nu via Wat is er te doen (aan de rechterkant) een van de vieringen, dan krijgt deze ook als kop Vergaderingen, terwijl daar Vieringen zou moeten staan. Ik heb geen idee, hoe dit op te lossen.
Heeft iemand op het forum hier ervaring mee??
Groeten,
Jan.
- wesselsjan
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Evenlist en paginakoppen
16 feb 2013 10:53
Hoi Jan,
Je zult in de module "wat is er te doen?", een aanpassing moeten maken.
Als je net op een event klik het zij, in de categorie vergaderingen, of vieringen. Worden de links van de module aangepast, aan de huidige categorie.
Ik weet niet of het mogelijk is, maar je zou er dan dus voor moeten zorgen dat:
/component/eventlist
wordt veranderd in:
/vieringen
Anders wordt dit dus gedaan door de actieve categorie, die ervoor zorgt dat er "vergadering" of "RK Parochie Maria Tenhemelopneming - Assen", boven je event staat(dat laatste gebeurt natuurlijk alleen als je geen event aan het bekijken bent middels de link's aan de linkerzijde).
Je zult in de module "wat is er te doen?", een aanpassing moeten maken.
Als je net op een event klik het zij, in de categorie vergaderingen, of vieringen. Worden de links van de module aangepast, aan de huidige categorie.
Ik weet niet of het mogelijk is, maar je zou er dan dus voor moeten zorgen dat:
/component/eventlist
wordt veranderd in:
/vieringen
Anders wordt dit dus gedaan door de actieve categorie, die ervoor zorgt dat er "vergadering" of "RK Parochie Maria Tenhemelopneming - Assen", boven je event staat(dat laatste gebeurt natuurlijk alleen als je geen event aan het bekijken bent middels de link's aan de linkerzijde).
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
Evenlist en paginakoppen
16 feb 2013 15:17
Hoi,
ik heb de vraag ook op het forum voor Eventlist geplaatst en heb daar de oplossing aangereikt gekregen.
Topic kan dicht.
Groeten,
Jan.
ik heb de vraag ook op het forum voor Eventlist geplaatst en heb daar de oplossing aangereikt gekregen.
Topic kan dicht.
Groeten,
Jan.
- wesselsjan
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Evenlist en paginakoppen
16 feb 2013 15:25
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.687 seconden