Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost scrollers niet zichtbaar
scrollers niet zichtbaar
01 mrt 2013 14:41
Zojuist geprobeerd. Helaas zonder resultaat (na legen browser cache). Heb het weer op aan gezet nu.
- hammie47
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
scrollers niet zichtbaar
01 mrt 2013 15:57 - 01 mrt 2013 16:07
Na wat puzzelen wel succes.
De plugin Jquery easy; enable Jquery - Jquery
ik gebruik Fav Slider responsive Slideshow, bij de basis opties Load Jquery: Yes (no conflict)
Aanvulling: Code 7 responsive slider werkt ook.
Jan
De plugin Jquery easy; enable Jquery - Jquery
ik gebruik Fav Slider responsive Slideshow, bij de basis opties Load Jquery: Yes (no conflict)
Aanvulling: Code 7 responsive slider werkt ook.
Jan
- jan
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
scrollers niet zichtbaar
01 mrt 2013 16:27
??
Ik zie geen plugin met die naam. Ik gebruik ook geen Fav. Slider. In de temlate staat Jquery laden op Ja.
Code 7 aanvulling zegt mij niets. Waar moet ik dat doen?
Ik zie geen plugin met die naam. Ik gebruik ook geen Fav. Slider. In de temlate staat Jquery laden op Ja.
Code 7 aanvulling zegt mij niets. Waar moet ik dat doen?
- hammie47
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
scrollers niet zichtbaar
01 mrt 2013 16:53 - 01 mrt 2013 16:53
Die plugin is de tip van Astrid! Klik op deze extensie in haar reactie en daar kun je Jquery Easy downloaden.
en hier: extensions.joomla.org/search?q=code+7&q=responsive+slider staat boven aan de code 7 slider.
Dus eerst downloaden!
Jan
en hier: extensions.joomla.org/search?q=code+7&q=responsive+slider staat boven aan de code 7 slider.
Dus eerst downloaden!
Jan
- jan
-
-
scrollers niet zichtbaar
04 mrt 2013 10:41 - 04 mrt 2013 16:47
Het zit even helemaal niet mee met dit probleem.
Ik heb je raad opgevolgd en de betreffende extensie geïnstalleerd. Zag er hoopvol uit. Maar toch gebeurde er niks. Dan op diverse plekken Jquery aan- en uit gezet (template, scroller module, deze module. Alles zonder resultaat.
p.s. ik ga vervolgens verder met experimenteren met een scroller op de pagina "Contact" en dus niet meer op de homepage. Minder in het gezicht, daar de site inmiddels gepromoot wordt. Op de homepage pas als het naar behoren werkt.
Ik heb je raad opgevolgd en de betreffende extensie geïnstalleerd. Zag er hoopvol uit. Maar toch gebeurde er niks. Dan op diverse plekken Jquery aan- en uit gezet (template, scroller module, deze module. Alles zonder resultaat.
p.s. ik ga vervolgens verder met experimenteren met een scroller op de pagina "Contact" en dus niet meer op de homepage. Minder in het gezicht, daar de site inmiddels gepromoot wordt. Op de homepage pas als het naar behoren werkt.
- hammie47
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
scrollers niet zichtbaar
04 mrt 2013 12:51 - 04 mrt 2013 16:47
Jammer, dat is wel heel vervelend voor je! Met enige voorzichtigheid om dat je site al wel online is, for safety: kun je een subdomein maken en daar experimenteren met Jquery en de scroller?
Jan
Jan
- jan
-
-
scrollers niet zichtbaar
04 mrt 2013 14:37
Best mogelijk dat ik in de database iets moet wijzigen. Als iemand mij kan vertellen, wat..........
Die plugin waar Astrid over sprak, staat aan. Daar zijn ook weer 3 opties en verschillende versie's v.w.t. jquery. Ook hier weet ik niet wat de aan te bevelen standaard instellingen zouden zijn en of dit helpt om de admin/template weer aan de praat te krijgen.
Ik heb de meeste onderdelen van de template al met fpt geupload, zonder resultaat. Er was trouwens nergens een datum gewijzigd van de bestanden op de server en er ontbrak ook niets t.o.v. wat ik lokaal heb staan.
Ik voeg de foutlog van de server bij v.w.b. de dag dat het ontstaan is (zondag). Wellicht kan iemand hier iets mee.
Die plugin waar Astrid over sprak, staat aan. Daar zijn ook weer 3 opties en verschillende versie's v.w.t. jquery. Ook hier weet ik niet wat de aan te bevelen standaard instellingen zouden zijn en of dit helpt om de admin/template weer aan de praat te krijgen.
Ik heb de meeste onderdelen van de template al met fpt geupload, zonder resultaat. Er was trouwens nergens een datum gewijzigd van de bestanden op de server en er ontbrak ook niets t.o.v. wat ik lokaal heb staan.
Ik voeg de foutlog van de server bij v.w.b. de dag dat het ontstaan is (zondag). Wellicht kan iemand hier iets mee.
- hammie47
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
- hammie47
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
scrollers niet zichtbaar
04 mrt 2013 15:07
Als ik de lange lijst met foutmeldingen zie dan lijkt het te gaan om Widgetkit en Sige. Als je beiden niet gebruikt zou je die via Extensiebeheer/Beheren kunnen de-installeren of tenminste uit kunnen schakelen.
De instelling die ik gebruikt heb in Jquery easy: enabeld = Jquery
Jan
De instelling die ik gebruikt heb in Jquery easy: enabeld = Jquery
Jan
- jan
-
-
scrollers niet zichtbaar
04 mrt 2013 16:17
Dat er met beiden "iets" fout zit, is duidelijk, maar....die Sige staat er al een week op, zonder problemen en die Widgekit is nog een restant van een crash van 2 weken gelden. Krijg ik verder niet weg en gaf ook geen problemen, behoudens die foutmeldingen in het log dan.
Ik heb Sige nu uitgeschakeld gehad, maar gaf geen verandering in mijn probleem: geen toegang tot de admin van de template.
Die Jquery instelling had/heb ik ook zo staan.
Ik heb Sige nu uitgeschakeld gehad, maar gaf geen verandering in mijn probleem: geen toegang tot de admin van de template.
Die Jquery instelling had/heb ik ook zo staan.
- hammie47
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.743 seconden