Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Willekeurig plaatje weergeven - Welke extensie gebruiken?

Willekeurig plaatje weergeven - Welke extensie gebruiken?

26 feb 2013 16:32
#1
Beste,

Ik ben momenteel aan het werk aan een nieuwe site rond de studentenstad Gent (België). Hierbij loop ik tegen een probleem aan waarbij een extensie een goede oplossing zou zijn, enkel weet ik niet of deze extensie wel bestaat... Misschien hebben jullie een idee?

Momenteel heeft de toekomstige website 3 soorten sponsors : goud, zilver en brons zeg maar. Kort door de bocht :
- goud betaald €150 per jaar (max 5 gouden sponsors)
- zilver betaald €100 per jaar (max 10 zilveren sponsors)
- brons betaald €50 per jaar (max 15 bronzen sponsors)

Geheel logisch dus dat je het sponsorlogo van een gouden sponsor meer moet zien dan die van een zilveren sponsor, en het logo van een zilveren sponsor meer dan die van een bronzen sponsor.

Zoals u kan zien op de site ( www.stugent.be/ , linker kolom) zijn er vakjes voorzien om de sponsorlogo's in te plaatsen (momenteel 4, dit worden er later 5). Er moeten dus telkens 4 (later 5) logo's ingeladen worden. Dit met de volgende berekening:
- 3 kansen op 6 dat het een logo is van een gouden sponsor
- 2 kansen op 6 dat het een logo is van een zilveren sponsor
- 1 kans op 6 dat het een logo is van een bronzen sponsor
- Uiteraard is het niet de bedoeling dat één logo twee of meer keren in beeld komt

Ik zou deze logo's willen inladen als één grote extensie. Bestaat er iets in die vorm, of valt dit te maken voor iemand (uiteraard tegen betaling)?

Met vriendelijke groet,
Kris De Rocker
  • krisken
  • krisken's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Willekeurig plaatje weergeven - Welke extensie gebruiken?

08 mrt 2013 20:02
#2
Waarom gebruik je niet gewoon een imageslider of rotator en laadt hetzelfde plaatje voor gouden sponsors 3 keer, voor zilveren 2 keer en voor bronzen 1 keer?
Ik gebruik Joomla! 3.10.3
  • williwaw
  • williwaw's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 87

Willekeurig plaatje weergeven - Welke extensie gebruiken?

11 mrt 2013 10:12
#3

williwaw schreef : Waarom gebruik je niet gewoon een imageslider of rotator en laadt hetzelfde plaatje voor gouden sponsors 3 keer, voor zilveren 2 keer en voor bronzen 1 keer?

Omdat de imagesliders/rotators dan de neiging hebben om één logo meerdere keren te laten zien op dezelfde pagina, wat uiteraard niet de bedoeling is.
  • krisken
  • krisken's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Willekeurig plaatje weergeven - Welke extensie gebruiken?

12 mrt 2013 09:38
#4
Als je zoals je nu op je demo hebt, verschillende modules hebt per soort sponsor, dan misschien eens kijken naar een rotator waar je de snelheid in kunt stellen per module? Zodat de gouden advertenties langer in beeld blijven dan de zilveren?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.107 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie