Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding Mysql
Foutmelding Mysql
28 feb 2013 15:08 - 28 feb 2013 15:12
Hallo,
Werd net geattendeerd op het feit dat mijn portfolio het niet meer deed. Heb ik YouTube gallery opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik dit: En de hele site is niet meer te zien!
DB functie is mislukt met het volgende foutnummer 2006
MySQL server has gone away SQL=SELECT id, allowupdates FROM j25_youtubegallery_videos WHERE `videosource`="youtubeplaylist" AND `videoid`="yTWhWPXwp00NkshpgzAMjfuWfX_GUaZu" AND `listid`=4 LIMIT 1
Ligt dat aan mijn provider? Ik ben niet in de backend geweest.
Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Alvast bedankt.
Werd net geattendeerd op het feit dat mijn portfolio het niet meer deed. Heb ik YouTube gallery opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik dit: En de hele site is niet meer te zien!
MySQL server has gone away SQL=SELECT id, allowupdates FROM j25_youtubegallery_videos WHERE `videosource`="youtubeplaylist" AND `videoid`="yTWhWPXwp00NkshpgzAMjfuWfX_GUaZu" AND `listid`=4 LIMIT 1
Ligt dat aan mijn provider? Ik ben niet in de backend geweest.
Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Alvast bedankt.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
Foutmelding Mysql
28 feb 2013 15:23
Hallo,
Nu spreek je jezelf een beetje tegen, je hebt YouTube gallery opnieuw geinstalleerd en bent niet in de backend geweest?
Probeer het volgende eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Nu spreek je jezelf een beetje tegen, je hebt YouTube gallery opnieuw geinstalleerd en bent niet in de backend geweest?

Probeer het volgende eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Foutmelding Mysql
28 feb 2013 15:32 - 28 feb 2013 15:34
Hoi Jelle,
Ik ben inderdaad in de backend gegaan NADAT ik gehoord had dat mijn site het niet deed. En dacht dat het misschien die extentie zou kunnen zijn. Heb deze dus opnieuw geinstalleerd, zonder succes.
Nu heb ik jouw advies opgevolgd:
Heb reparatie uitgevoerd.
Heb bij ontdekken gekeken.. niets te vinden, zegt ie.
Heb opnieuw de site geprobeerd te bekijken, krijg toch weer dit:
Ik ben inderdaad in de backend gegaan NADAT ik gehoord had dat mijn site het niet deed. En dacht dat het misschien die extentie zou kunnen zijn. Heb deze dus opnieuw geinstalleerd, zonder succes.
Nu heb ik jouw advies opgevolgd:
Heb reparatie uitgevoerd.
Heb bij ontdekken gekeken.. niets te vinden, zegt ie.
Heb opnieuw de site geprobeerd te bekijken, krijg toch weer dit:
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Foutmelding Mysql
28 feb 2013 15:46
Het lijkt er op dat de versie van YouTube gallery niet goed is voor 2.5
Dus heb je de goede versie geinstalleerd?
Dat is het enigste wat ik mij kan voorstellen met oog op de foutmelding.
Of de host wat heeft veranderd in de tussen tijd dat moet je hen even vragen.
Ik zou in deze situatie een backup terug zetten van de werkende site.
Dus heb je de goede versie geinstalleerd?
Dat is het enigste wat ik mij kan voorstellen met oog op de foutmelding.
Of de host wat heeft veranderd in de tussen tijd dat moet je hen even vragen.
Ik zou in deze situatie een backup terug zetten van de werkende site.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Foutmelding Mysql
28 feb 2013 16:01 - 28 feb 2013 16:08
Je hebt gelijk Jelle, Die Youtbue Gallery deugt niet helemaal.
Ik had de provider al aangeschreven. Deze had even gecontroleerd en liet me weten dat alles goed was.
En adviseerde youtube gallery extention uit te zetten. Die heb ik uitgezet en een voor een weer geactiveerd.
Ik heb nu 3 van de 5 gallery's weer geactiveerd. Die andere 2 geven problemen. Die blokkeren dan ineens de site, lijkt wel.
Ik had de provider al aangeschreven. Deze had even gecontroleerd en liet me weten dat alles goed was.
En adviseerde youtube gallery extention uit te zetten. Die heb ik uitgezet en een voor een weer geactiveerd.
Ik heb nu 3 van de 5 gallery's weer geactiveerd. Die andere 2 geven problemen. Die blokkeren dan ineens de site, lijkt wel.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Foutmelding Mysql
28 feb 2013 16:08
Oké,
Kijk hier eens tussen voor een alternatief.
Let op de versie en lees de documentatie / reviews.
Type: Non-Commercial deze zijn gratis.
Aangezien je topic vraag is opgelost en het probleem bekend is sluit ik deze topic.
Dit zou je ook zelf kunnen met de groene knop "opgelost" dit even voor de toekomst.
Zo houden we het forum overzichtelijk.
Kijk hier eens tussen voor een alternatief.
Let op de versie en lees de documentatie / reviews.
Type: Non-Commercial deze zijn gratis.
Aangezien je topic vraag is opgelost en het probleem bekend is sluit ik deze topic.
Dit zou je ook zelf kunnen met de groene knop "opgelost" dit even voor de toekomst.

Zo houden we het forum overzichtelijk.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden