Joomla versie: 2.5.9
ZOO: 3.0.8
Akeeba Subs: 3.0.1
Met behulp van ZOO heb ik een bedrijven register gemaakt die gevuld zou moeten worden, nadat er een abonnement is afgesloten d.m.v. Akeeba.
Het register is er, ik kan dat met de hand invullen, en ook de abonnementen in Akeeba zijn er, ik kan kiezen uit diverse opties die allemaal netjes doorlopen. Maar ik krijg die twee componenten niet aan elkaar gemaakt. Er moet dus iets zijn kennelijk dat ervoor zorgt dat zodra er een klant zich geregistreerd heeft in Akeeba, er een optie ontstaat die moet leiden naar een invul pagina voor het bedrijvenregister in ZOO. Nu ben ik erachter gekomen door de handleiding van onder meer Akeeba te lezen, waarin staat dat het abonnementsytsteem ervoor is om mensen te laten betalen voor toegang tot pagina's en artikelen. Dus denk ik dan dat dat geregeld moet worden met een ACL, dus met rechten van bezoekers, groepen dus.
Vandaag bekroop mij het gevoel dat Akeeba wellicht wel eens niet het juiste component zou kunnen zijn, maar wat ik dan wel moet gebruiken is mij niet meer duidelijk.
Ik ben reeds geruime tijd bezig de website te ontwikkelen maar het valt steeds stil op dit punt. Dan is er kennelijk iets.
Zijn er mensen die snappen wat ik hierboven probeer duidelijk te maken, en kunnen die mij helpen om mij een helderder beeld op het probleem te geven ? Ik weet van mij zelf dat ik vrij uitgebreid dingen kan omschrijven maar ik heb echt geprobeerd dit zo kort mogelijk voor mijn doen op te schrijven.
Ik zou graag de site laten zien, maar die is nog niet live, staat nog local.
Ik hoop dat er kennis en kunde op dit forum te vinden is die mij de oplossing kan bieden, zodat ik mijn site kan afmaken en de markt op kan gaan. Want dat is het doel, en de website het middel. Dus is de website een doel.
Edit Astrid: PM verstuurd met vraag of dit nog actueel is.