Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan mailfunctie niet uitvoeren, foxcontact
06 mrt 2013 14:46
Had ik al geprobeerd, maar ze kunnen me niet verder helpen omdat ze geen support voor derde partijen geven. Zij raadde mij aan om op joomla fora te gaan zoeken naar een oplossing. Heeft iemand nog enige ideeën?
- sander van tienhoven
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
06 mrt 2013 14:54
Long shot, maar aangezien transip niet echt bekend staat als joomla vriendelijke hoster, kan je dit wel proberen.
Download het bestand in de bijlage. Pak het uit op je pc. Maak verbinding met je server met Filezilla. Hernoem het bestand \libraries\phpmailer\phpmailer.php naar phpmailer_old.php en upload het uitgepakte bestand naar dezelfde map.
Download het bestand in de bijlage. Pak het uit op je pc. Maak verbinding met je server met Filezilla. Hernoem het bestand \libraries\phpmailer\phpmailer.php naar phpmailer_old.php en upload het uitgepakte bestand naar dezelfde map.
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
06 mrt 2013 15:04
Bedankt voor de suggestie maar helaas geen succes.
- sander van tienhoven
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
06 mrt 2013 15:23
Dan maar weer terugzetten naar de oude situatie en een poging wagen met smtp mail. Of misschien dat een lid ook host bij transip en weet wat de oorzaak kan zijn. Duidelijk is iig dat het ergens iets op de server is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
06 mrt 2013 15:27
Smtp mail is geblokkeerd, dat weten ze dan weer wel bij transip. Ben bang dat ik dan toch maar over moet stappen op een andere host. Wel bedankt voor alle hulp!
- sander van tienhoven
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.721 seconden