Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Na inloggen blijft ik in het inlogscherm hangen
Na inloggen blijft ik in het inlogscherm hangen
05 mrt 2013 17:49 - 06 mrt 2013 10:05
Ik heb alles al geprobeerd, zoals een nieuwe admin aan maken. Wachtwoord aangepast maar niets helpt.
Als ik als administrator in wilt loggen weet die wel dat het goede inlog en wachtwoord wordt ingegeven maar gaat niet verder naar het administrator gedeelte. Ik gebruik 2,5.9 het is me nu bij twee website gebeurd.
Van de ene kon ik het oplossen door een backup terug te zetten. Maar dat lukt niet bij de ander.
Als ik een verkeerde inlog of wachtwoord ingeef, dan meld die dat wel. Dus het ligt aan het doorstarten.
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Als ik als administrator in wilt loggen weet die wel dat het goede inlog en wachtwoord wordt ingegeven maar gaat niet verder naar het administrator gedeelte. Ik gebruik 2,5.9 het is me nu bij twee website gebeurd.
Van de ene kon ik het oplossen door een backup terug te zetten. Maar dat lukt niet bij de ander.
Als ik een verkeerde inlog of wachtwoord ingeef, dan meld die dat wel. Dus het ligt aan het doorstarten.
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.
www.tt-wandelreizen.nl
www.tt-wandelreizen.nl
- m.h.tromp@hccnet.nl
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
06 mrt 2013 10:10
Vermoed dat je dan de user plugin hebt uitgeschakeld.
Zoek in je tabel [prefix]_extensions naar deze regel en kijk of die hetzelfde staat.
Zoek in je tabel [prefix]_extensions naar deze regel en kijk of die hetzelfde staat.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
06 mrt 2013 11:19
Waar kan ik deze tabel vinden en waarmee moet hij het zelfde staaan?
Ik ben maar een beginner met joomla
Ik ben maar een beginner met joomla
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.
www.tt-wandelreizen.nl
www.tt-wandelreizen.nl
- m.h.tromp@hccnet.nl
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
06 mrt 2013 11:30
Ga via het controlepaneel van je hoster naar phpmyadmin (je database). Zoek daar die tabel en dat record. En hij moet hetzelfde staan als in het plaatje voor wat betreft de laatste vier vakjes (0 1 1 0).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden