Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Recaptcha afmetingen aanpassen
17 mrt 2013 18:26
Hi,
Wet iemand, hoe captcha-recaptcha width kleiner maken? Het past niet in en overloopt naar de rechtzijde kolom.
Voorbaat bedankt
Wet iemand, hoe captcha-recaptcha width kleiner maken? Het past niet in en overloopt naar de rechtzijde kolom.
Voorbaat bedankt
- Vero
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
17 mrt 2013 21:41
Hallo,
Misschien is het even handig om een link hier neer te zetten naar de betreffende pagina.
Dan kunnen de leden even meekijken of het aan te passen is in het CSS gebeuren.
Misschien is het even handig om een link hier neer te zetten naar de betreffende pagina.
Dan kunnen de leden even meekijken of het aan te passen is in het CSS gebeuren.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
17 mrt 2013 22:19 - 17 mrt 2013 22:21
Ik ben nu bezig met mijn website weligheid, dus echt wil niet online zetten tot het klaar is.
Maar hier de afbeelding:
Maar hier de afbeelding:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- Vero
-
Heeft onderwerp gestart
-
18 mrt 2013 10:48Vero schreef : Ik ben nu bezig met mijn website weligheid, dus echt wil niet online zetten tot het klaar is.
Maar hier de afbeelding:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Sorry, maar ik heb geen knop gevonden om te bijwerken mijn vraag. Ik heb niet duidelijk gevraagd.
Dus, hier aanvullende info.
Ik weet dat ik moet CSS bijwerken, maar weet niet waar die CSS moet zoeken. Ik heb via FTP gezocht, maar niet gevonden. Kunt iemand mij uitleggen, waar ik deze CSS moet zoeken.
- Vero
-
Heeft onderwerp gestart
-
18 mrt 2013 10:52
Het beste kijk je eerst met Firebug of je het daar aan kunt passen.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Hier vind je een handleiding.
Je zou ook nog kunnen overwegen om af te stappen van de standaard Captcha/Recaptcha van Joomla en gebruik te maken van ECC+. Persoonlijk vind ik die veel gebruikersvriendelijker.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Hier vind je een handleiding.
Je zou ook nog kunnen overwegen om af te stappen van de standaard Captcha/Recaptcha van Joomla en gebruik te maken van ECC+. Persoonlijk vind ik die veel gebruikersvriendelijker.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
22 jun 2013 15:25
Hallo,
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.671 seconden