Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Site via Smart en Tablets
18 mrt 2013 10:29
Inmiddels heb ik mijn hele site naar 2.59 gezet, draait nog lokaal.
Ik vroeg me af vandaag de dag zit de halve wereld op smart of tablet op internet...
vraag
Bestaat daar vandaag de dag een oplossing voor, zodat het er daar ook goed uitziet
En waar moet je dan nog meer rekening mee houden......
Ik vroeg me af vandaag de dag zit de halve wereld op smart of tablet op internet...
vraag
Bestaat daar vandaag de dag een oplossing voor, zodat het er daar ook goed uitziet
En waar moet je dan nog meer rekening mee houden......
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
- stapper
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
18 mrt 2013 10:44
Is ook afhankelijk van je doelgroep en hoe je het wilt presenteren op een smartphone of tablet. Bijna elke site waar je niet echt rare dingen doet is redelijk tot goed zichtbaar op mobiele apparaten. Je bezoekers moeten dan soms iets meer scrollen/schuiven dan normaal. Je kunt er natuurlijk altijd voor kiezen om gebruik te gaan maken van een responsive template, maar dan moet je er ook voor zorgen dat je alles er netjes inzet en ook responsive extensies gebruikt voor bijvoorbeeld sliders.
Met de webdeveloper add on van Firefox kan je redelijk zien hoe je site er bij de diverse resoluties uitziet. Verder zijn er op internet ook wel wat ipad en iphone simulators te vinden als je zelf niet zo'n apparaat hebt.
Met de webdeveloper add on van Firefox kan je redelijk zien hoe je site er bij de diverse resoluties uitziet. Verder zijn er op internet ook wel wat ipad en iphone simulators te vinden als je zelf niet zo'n apparaat hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
18 mrt 2013 11:12
Ik ga het later eens uitvogelen...dank je.
Handig dat er mogelijkheden zijn om te zien hoe het er op zo'n ding uitziet, aangezien ik die inderdaad niet zelf heb.
Mijn doelgroep met die site zijn o.a toeristen die lopen ergens in de stad (dagje uit), googelen bv naar wat ik verkoop, bedoeling is dan dat ze de foto's goed kunnen zien, en dat die routeplanner goed werkt, laatste is heel belangrijk.....
Wil ze hier bij wijze van spreken met mijn routeplanner op de smart zien verschijnen
Handig dat er mogelijkheden zijn om te zien hoe het er op zo'n ding uitziet, aangezien ik die inderdaad niet zelf heb.
Mijn doelgroep met die site zijn o.a toeristen die lopen ergens in de stad (dagje uit), googelen bv naar wat ik verkoop, bedoeling is dan dat ze de foto's goed kunnen zien, en dat die routeplanner goed werkt, laatste is heel belangrijk.....
Wil ze hier bij wijze van spreken met mijn routeplanner op de smart zien verschijnen

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
- stapper
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
18 mrt 2013 11:38
Is je vraag zo voldoende beantwoord en kunnen we dit draadje sluiten?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.678 seconden