Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
wachtwoord vergeten link is niet aanwezig.
19 mrt 2013 14:45
Hallo,
Ik heb een inlogformulier gemaakt en de optie (link) wachtwoord vergeten is niet aanwezig (zichtbaar)
nu lees ik op het forum wel berichten over mensen die hem weg willen hebben, maar ik wil hem terug
Ik heb ook geen idee waarom hij er niet is, ik heb bij mijn weten niets aangepast.
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
Groetjes,
jan
Ik heb een inlogformulier gemaakt en de optie (link) wachtwoord vergeten is niet aanwezig (zichtbaar)
nu lees ik op het forum wel berichten over mensen die hem weg willen hebben, maar ik wil hem terug
Ik heb ook geen idee waarom hij er niet is, ik heb bij mijn weten niets aangepast.
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
Groetjes,
jan
- jbtec
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 mrt 2013 14:54
Hallo,
Module beschrijving:
Deze module toont een gebruikersnaam en wachtwoord inlogformulier. Het toont ook een link om een vergeten wachtwoord op te vragen. Wanneer gebruikers registratie is ingeschakeld (zie de opties in gebruikersbeheer), zal er tevens een link om te registreren getoond worden.
Module beschrijving:
Deze module toont een gebruikersnaam en wachtwoord inlogformulier. Het toont ook een link om een vergeten wachtwoord op te vragen. Wanneer gebruikers registratie is ingeschakeld (zie de opties in gebruikersbeheer), zal er tevens een link om te registreren getoond worden.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
19 mrt 2013 14:56Wat bedoel je hiermee? Heb je een inlogmodule op je site gezet, of een menu-item inlogformulier gemaakt.Ik heb een inlogformulier gemaakt
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 mrt 2013 15:12
Hoi Astrid.
De module is volgens mij standaard joomla en ik heb idd een menu item inlogformulier gemaakt.
De module is volgens mij standaard joomla en ik heb idd een menu item inlogformulier gemaakt.
- jbtec
- Nieuw op Joomla!NL
19 mrt 2013 15:13
Jelle, Dat is dus niet zo.
Die link is er niet. de optie gebruikersregistratie is ingeschakeld en de link om te registreren is er ook niet.
Die link is er niet. de optie gebruikersregistratie is ingeschakeld en de link om te registreren is er ook niet.
- jbtec
- Nieuw op Joomla!NL
19 mrt 2013 15:15
Ik heb zelf een menu item registratieformulier gemaakt.en dat werkt wel.
- jbtec
- Nieuw op Joomla!NL
19 mrt 2013 15:17
Dan heb je of iets veranderd, of er zit een template override bij je template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 mrt 2013 23:24
bedankt voor jullie antwoorden, het is opgelost.
- jbtec
- Nieuw op Joomla!NL
20 mrt 2013 23:38Wil je de oplossing delen?jbtec schreef : bedankt voor jullie antwoorden, het is opgelost.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
20 mrt 2013 23:46
er is een optie om dit als aparte optie in het menu op te nemen, dit heb ik gedaan.
dit is niet zoals bedoeld maar omdat niemand me kan vertellen wat het probleem is behalve dat het aan mijn template ligt (waar ik geen invloed op heb) laat ik het er maar bij. Dus eigenlijk geen oplossing maar een work around. eigenlijk hoort die optie direct in het inlog veld te staan en dat was niet zo.
Helaas de oplossing kan ik dus niet delen, de work-around wel.
dit is niet zoals bedoeld maar omdat niemand me kan vertellen wat het probleem is behalve dat het aan mijn template ligt (waar ik geen invloed op heb) laat ik het er maar bij. Dus eigenlijk geen oplossing maar een work around. eigenlijk hoort die optie direct in het inlog veld te staan en dat was niet zo.
Helaas de oplossing kan ik dus niet delen, de work-around wel.
- jbtec
- Nieuw op Joomla!NL
21 mrt 2013 00:06
Oké,
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dan sluiten we deze topic.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dan sluiten we deze topic.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.762 seconden