Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Extensie
Extensie
24 mrt 2013 06:47
Goede morgen,
Ik ben opzoek naar een component dat me een weergave kan geven zoals bijvoorbeeld de extension Directory van Joomla.org.
een layout dat begint met een korte omschrijving en een logo. en verschillende op 1 pagina
Het geheel moet ook onder te verdelen zijn in verschillende categorieën.
Iemand ervaring met een dergelijk component?
Weet niet goed waar ik het moet zoeken en wat een goede is
Alvast bedankt voor het meedenken
PS: ik gebruik joomla 2.5.9
Groetjes
Roy
Ik ben opzoek naar een component dat me een weergave kan geven zoals bijvoorbeeld de extension Directory van Joomla.org.
een layout dat begint met een korte omschrijving en een logo. en verschillende op 1 pagina
Het geheel moet ook onder te verdelen zijn in verschillende categorieën.
Iemand ervaring met een dergelijk component?
Weet niet goed waar ik het moet zoeken en wat een goede is

PS: ik gebruik joomla 2.5.9
Groetjes
Roy
- rzelen
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Extensie
24 mrt 2013 08:50
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik snap je vraag nog niet goed.
Zoek je een extensie om Downloads te kunnen aanbieden of een extensie die artikelen toont met een plaatje en een stukje introtekst?
Ik haal dit nu niet uit de titel van het topic en ook niet echt uit je vraag.
Ik snap je vraag nog niet goed.
Zoek je een extensie om Downloads te kunnen aanbieden of een extensie die artikelen toont met een plaatje en een stukje introtekst?
Ik haal dit nu niet uit de titel van het topic en ook niet echt uit je vraag.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Extensie
24 mrt 2013 09:35
Dank je wel.
IK ben een site aan het maken waar ik alle verenigingen, Bedrijven en winkels in wil plaatsen.
Deze wil ik laten weergeven in een korte opsomming met daar aanvast een uitgebreidere weergave.
Dus eigenlijk ook zoals een de extensie pagina joomla. Org. Nu heb ik de extensie die hun gebruiken al gevonden. Maar die kost 119 euro. En dat is het me op dit moment nog niet waard. (Mosets tree)
IK wil graag een stuk maken waar alles op komt. Waar je in kunt zoeken. En waar je vervolgens kunt doorlinken naar het bedrijf of vereniging.
Eigenlijk zoals bij het zoeken naar extensies, waarna je een opsomming van resultaten krijgt, met een korte omschrijving.
IK ben een site aan het maken waar ik alle verenigingen, Bedrijven en winkels in wil plaatsen.
Deze wil ik laten weergeven in een korte opsomming met daar aanvast een uitgebreidere weergave.
Dus eigenlijk ook zoals een de extensie pagina joomla. Org. Nu heb ik de extensie die hun gebruiken al gevonden. Maar die kost 119 euro. En dat is het me op dit moment nog niet waard. (Mosets tree)
IK wil graag een stuk maken waar alles op komt. Waar je in kunt zoeken. En waar je vervolgens kunt doorlinken naar het bedrijf of vereniging.
Eigenlijk zoals bij het zoeken naar extensies, waarna je een opsomming van resultaten krijgt, met een korte omschrijving.
- rzelen
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Extensie
24 mrt 2013 10:56
Hallo,
kijk eens op de door jou al genoemde extensions directory in deze rubriek .
Daar staan een aantal pakkeeten die zeer goed kunnen wat jij wil. De beste en meest flexibele daarvan is Sobi-pro alleen is dat pakket best wel lastig om te leren als je nog niet veel ervaring hebt.
Wat gemakkelijker in het gebruik, en ook prima, is Joomd.
Bekijk vooral alle demo's goed en bepaal daar je keuze op.
Succes.
kijk eens op de door jou al genoemde extensions directory in deze rubriek .
Daar staan een aantal pakkeeten die zeer goed kunnen wat jij wil. De beste en meest flexibele daarvan is Sobi-pro alleen is dat pakket best wel lastig om te leren als je nog niet veel ervaring hebt.
Wat gemakkelijker in het gebruik, en ook prima, is Joomd.
Bekijk vooral alle demo's goed en bepaal daar je keuze op.
Succes.
Groeten, Alfred
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
- alfred001
-
- Bekend met Joomla!NL
-
Extensie
24 mrt 2013 11:08
Hoi Hoi,
Ik heb inderdaad Joomd eropgezet. Die zag er op het eertste gezicht wel mooi uit.
Nu nog even uitvogelen hoe ik de artikelen er in ga krijgen
Groetjes
Roy
Ik heb inderdaad Joomd eropgezet. Die zag er op het eertste gezicht wel mooi uit.
Nu nog even uitvogelen hoe ik de artikelen er in ga krijgen

Groetjes
Roy
- rzelen
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Extensie
24 mrt 2013 11:41
het kan zelfs gratis.
Je maakt voor ieder bedrijf, winkel, vereniging of wat dan ook een eigen pagina.
Die pagina verdeel je in een beginstuk en een vervolg met een lees-meer-scheiding.
Je maakt per groep een categorie.
Je vertoont vervolgens bijvoorbeeld alle bedrijven uit de categorie Bedrijven in een menu-item Categorie-blog.
En dan alleen de introtekst.
Klikt je bezoeker dan op lees meer... dan wordt alle info van dat bedrijf getoond.
Een voorbeeld vind je op www.schalkhaar.com
Kijk maar onder de menu's "Winkels en bedrijven" en "En ook in Schalkhaar".
Je maakt voor ieder bedrijf, winkel, vereniging of wat dan ook een eigen pagina.
Die pagina verdeel je in een beginstuk en een vervolg met een lees-meer-scheiding.
Je maakt per groep een categorie.
Je vertoont vervolgens bijvoorbeeld alle bedrijven uit de categorie Bedrijven in een menu-item Categorie-blog.
En dan alleen de introtekst.
Klikt je bezoeker dan op lees meer... dan wordt alle info van dat bedrijf getoond.
Een voorbeeld vind je op www.schalkhaar.com
Kijk maar onder de menu's "Winkels en bedrijven" en "En ook in Schalkhaar".
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Extensie
24 mrt 2013 12:15
Ik heb hem gezien en inderdaad, zo kan het ook. Alleen mis je dan wel een index boven aan de pagina die JoomD en Sobi wel hebben, en ook deze extensies zijn gratis als basispakket. Daarnaast bieden Sobi en JoomD extra functionaliteit.
Groeten, Alfred
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
- alfred001
-
- Bekend met Joomla!NL
-
Extensie
26 mrt 2013 22:20
Hallo,
Ja kan inderdaad ook op die manier.
En dat ziet er ook netjes uit.
Maar mis inderdaad de functionaliteit van JoomD. En dat is dan wel weer graag wat ik wil.
Ik begrijp alleen nog niet hoe ik de winkels, verenigingen ed. er in kan zetten.
Ik zie in de configuratie wel hoe ik de de verschillende zaken kan aanmaken, alleen niet hoe ik daadwerkelijk een stuk kan maken waar de info over de winkel dan wel vereniging komt te staan.
Mis ik hier iets in?
Ja kan inderdaad ook op die manier.
En dat ziet er ook netjes uit.
Maar mis inderdaad de functionaliteit van JoomD. En dat is dan wel weer graag wat ik wil.
Ik begrijp alleen nog niet hoe ik de winkels, verenigingen ed. er in kan zetten.
Ik zie in de configuratie wel hoe ik de de verschillende zaken kan aanmaken, alleen niet hoe ik daadwerkelijk een stuk kan maken waar de info over de winkel dan wel vereniging komt te staan.
Mis ik hier iets in?

- rzelen
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Extensie
26 mrt 2013 23:39
Heb je de voorbeelddata ook geinstalleerd? Daar kun je een hoop van leren. Je kunt die later altijd weghalen.
Groeten, Alfred
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
- alfred001
-
- Bekend met Joomla!NL
-
Extensie
17 dec 2013 20:36
Hallo,
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.981 seconden