Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Virtuemart - verzendmethodes

25 mrt 2013 22:18
Goedenavond,

Ik heb een vraag over de verzendmethodes in Virtuemart, die werken echt totaal niet. Ik heb twee methodes, brief en pakketverzending. Kleine producten met een brief, grote met pakketjes. Ik heb het gewicht aangegeven en de verzendkosten, de juiste categorie en dergelijke, maar als een verkoper een verzendmethode wil kiezen geeft 'ie aan dat er geen verzendmethodes zijn die overeenkomen met mijn bestellingen. Enig idee wat ik dan verkeerd heb gedaan?
  • maloustil
  • maloustil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

25 mrt 2013 23:01
Hoi maloustil,

Vermoedelijk bedoel je als een KOPER/gebruiker van je webshop een verzendmethode wil kiezen....

Zie ook hier :

Ondanks de instellingen van de verzendmethodes kan ik geen verzendmethode selecteren.
Gewicht per product is ingevuld en de bijpassende verzendmethode is aangemaakt, gepubliceerd.
En toch wordt deze net aangeboden. Wat gaat er mis?

In feite is een klant al bezig met een afrekening van de inhoud van de winkelwagen.
Wij willen dus eerst weten met wie wij te maken hebben en in welk land de bezoeker is gevestigd.

Zodra de bezoeker een "factuuradres" inclusief het land heeft ingevuld zal wel degelijk de betreffende verzend- en betaalmethode worden aangeboden.

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.588 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie