Hallo
Ik zoek een goede - eventueel gratis - event manager. Ik heb er al enkele getest; de frontend stelt geen problemen maar de meeste hebben beperkte mogelijkheden voor het opvragen en aanpassen van de deelnemers(backend).
De event manager moet leden laten registreren voor een (of meerdere) evenement(en) met de logingegevens van zijn lidmaatschap. Op de backend moeten de deelnemers per evenement kunnen opgevraagd worden en moeten per deelnemer extra gegevens ingevuld worden (bijv. al dan niet betaald - betaling gebeurt voorlopig offline). Die selecties zouden idealiter ook gemaild moeten kunnen worden (naar de verantwoordelijke van het event).
Voorlopig lijkt Event Booking (OSsolution) aan de eisen te voldoen (niet kunnen uittesten, want commercieel pakket), maar de extentie herkent Joomla Profile niet, dus moet bij inschrijven op een event nogmaals de persoonsgegevens ingevoerd worden. Of is dat probleem op te lossen?
Het budget van mijn klant is beperkt, dus liefst zo goedkoop mogelijk.
Peter
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!