Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Hoe plaats je een Chronoform-formulier in een menu?
Hoe plaats je een Chronoform-formulier in een menu?
02 apr 2013 16:11 - 02 apr 2013 16:11
Ik heb een Chronoform gemaakt en wil deze in een menu-item plaatsen onder een reeds bestaand artikel.
Niet als submenu, maar als apart artikel onder een bestaand artikel.
Hoe ik ook zoek, ik kan nergens iets vinden dat me kan helpen.
Dus richt ik mijn pijlen op jullie.
Graag jullie hulp.
Niet als submenu, maar als apart artikel onder een bestaand artikel.
Hoe ik ook zoek, ik kan nergens iets vinden dat me kan helpen.
Dus richt ik mijn pijlen op jullie.
Graag jullie hulp.
- David
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
02 apr 2013 18:45
Hallo David,
Je kunt maar 1 artikel onder een menu-item "hangen", dus een artikel onder een artikel zal niet zo eenvoudig worden.
Je kunt wel met de chronoforms plugin (weet even niet uit mijn hoofd of die standaard bij de extensie zit) een formulier in een artikel zetten met
Je kunt maar 1 artikel onder een menu-item "hangen", dus een artikel onder een artikel zal niet zo eenvoudig worden.
Je kunt wel met de chronoforms plugin (weet even niet uit mijn hoofd of die standaard bij de extensie zit) een formulier in een artikel zetten met
Code:
{chronoforms}jouwformuliernaam{/chronoforms}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
02 apr 2013 20:05
Yep, klopt, deze voor J16,J1,7 en J2,5
(Niet vergeten te publiceren)
(Niet vergeten te publiceren)
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
"De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt"
"CARPE DIEM"
"CARPE DIEM"
- SPABO
-
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
07 apr 2013 12:32 - 07 apr 2013 12:36
Probleem is inmiddels opgelost.
Voor anderen die dit ook willen: als je in de code gaat kijken van het formulier kun je aan de bovenkant een paar <br>'s zetten. Boven de <br>'s kun je dan in html datgene neerzetten dat je kwijt wil.
Ik heb daar nu de contactgegevens, routebeschrijving, etc. staan. Gratis tip van Flip!
[strike]Nu heb ik nog wel een vraag aangaande de chronoform: volgens mij wordt het Chronoform gevoed door de template voor de lay-out. D.w.z.: ik heb het formulier op veschillende websites gebruikt en telkens zien de buttons en veldregels er anders uit. Mijn vraag: hoe kun je nu de buttons aanpassen buiten de template om?
Als ik het pakket van Chronoform open staan daar behoorlijk verschillende .php, .html, .css bestanden in en ik heb het niet kunnen vinden.[/strike]
Voor anderen die dit ook willen: als je in de code gaat kijken van het formulier kun je aan de bovenkant een paar <br>'s zetten. Boven de <br>'s kun je dan in html datgene neerzetten dat je kwijt wil.
Ik heb daar nu de contactgegevens, routebeschrijving, etc. staan. Gratis tip van Flip!
[strike]Nu heb ik nog wel een vraag aangaande de chronoform: volgens mij wordt het Chronoform gevoed door de template voor de lay-out. D.w.z.: ik heb het formulier op veschillende websites gebruikt en telkens zien de buttons en veldregels er anders uit. Mijn vraag: hoe kun je nu de buttons aanpassen buiten de template om?
Als ik het pakket van Chronoform open staan daar behoorlijk verschillende .php, .html, .css bestanden in en ik heb het niet kunnen vinden.[/strike]
- David
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
07 apr 2013 12:35 - 07 apr 2013 12:38
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Maak voor je andere vraag een nieuwe topic aan.( gaarne 1 vraag per topic, zie forumregels )
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Maak voor je andere vraag een nieuwe topic aan.( gaarne 1 vraag per topic, zie forumregels )
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.737 seconden